کد خبر : 1658787 | 08 دی 1398 ساعت 12:33 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناامیدی گرت بیل از جدایی از رئال مادرید

به نظر می رسد گرت بیل حالا حالاها در رئال مادرید ماندنی باشد.

ناامیدی گرت بیل از جدایی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستان سال گذشته به نظر می رسید جدایی گرت بیل از رئال مادرید قطعی باشد و این ستاره ولزی تا آستانه انتقال به سوپر لیگ چین نیز پیش رفت، اما در نهایت رئال مادرید با همتای آسیایی خود به توافق نرسید و گرت بیل در برنابئو ماندنی شد تا آتش بس موقتی بین او و زیزو برقرار شود.

 

1460255

 

علیرغم شروعی قابل قبول، نیمکت نشینی در دیدار مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان دوباره آتش اختلافات گرت بیل و زین الدین زیدان را شعله ور کرد و شوخی این بازیکن مبنی بر اولویت بازی گلف بر رئال مادرید، خشم هواداران را در مورد او به اوج رساند.

 

طبق ادعای نشریه آ.اس، در حالی که به نظر می رسید این آخرین فصل حضور گرت بیل در برنابئو باشد، تغییر قوانین مالیاتی در چین باعث انصراف او از انتقال به آسیا در تابستان بعدی شده است. اخیرا مقامات اعلام کرده اند که خواهان کاهش هزینه های باشگاه ها در سال 2020 بوده و بر این اساس از سال آینده بازیکنان خارجی تنها در هر فصل قادر خواهند بود حداکثر سه میلیون یورو پس از مالیات درآمد دریافت کنند و این رقم برای بازیکنان چینی حدود 1.3 میلیون یورو خواهد بود. با توجه به اینکه گرت بیل در رئال مادرید حدود 14 میلیون یورو (با پاداش) درآمد دارد، احتمال حضور او در یک باشگاه چینی در تابستان آینده بسیار بعید به نظر می رسد و در اروپا نیز کمتر تیمی خواهان پرداخت چنین دستمزد هنگفتی است.

دیدگاه‌ها