کد خبر : 1658800 | 08 دی 1398 ساعت 13:18 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: قهرمانی، 4 ماهه به دست نمی آید

مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید برای جذب بازیکنان، طبق آیین نامه عمل می‌کنند تا قوانین این امر را رعایت کرده باشند.

آذری: قهرمانی، 4 ماهه به دست نمی آید

به گزارش ورزش سه، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه خود گفت: تاکنون جز انس بنی یاسین خروجی نداشته ایم، مسابقات روز گذشته به پایان رسیده و منتظر هستیم تا ببینیم چه بازیکنانی در لیست فروش تیم‌ها قرار می گیرند تا به دنبال آنهایی که مدنظر ماست برویم. نمی‌خواهیم اخلاق را زیرپا بگذاریم و بر خلاف آیین نامه نقل و انتقالات فعالیت کنیم.

 

وی ادامه داد: تیم ما از امروز تمرینات خود را شروع کرده و اردوی بین فصل ما در اهواز خواهد بود تا برای حضور در قدرت در نیم‌فصل دوم مسابقات آماده بشویم.

 

آذری همچنین نیز درباره کانون هواداران گفت: کانون هواداران غالبا برای باشگاه‌هایی است که تیم بانوان دارند اما ما این را راه اندازی کرده ‌ایم چراکه شاید سیاست شرکت در آینده نزدیک، حضور در لیگ های بانوان باشد و ما کانون هواداران را از اکنون تشکیل داده‌ایم. فکر می‌کنم قبلا باشگاه صنعت نفت چنین کانونی را تشکیل داده بود.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان در انتها نیز درباره رضایت وی از عملکرد فولاد نیز افزود: اینکه ما بخواهیم یک فولاد مقتدر و قهرمان داشته باشیم، با چهار ماه به دست نمی‌آید. عملکرد قابل قبول بوده است و برنامه میان مدت خوبی برای باشگاه داریم که فکر می‌کنم 2یا 3 سال زمان می‌خواهد تا به اهدافمان برسیم. تیم ما روز به روز بهتر می شود، شما دیدید برابر صنعت نفت چه کیفیتی از خود نشان دادیم و لایق پیروزی بودیم، روز گذشته هم دیدید که صنعت نفت چه نمایشی از خود نشان داد و چگونه پیروز شد. روز به روز در حال پیشرفت هستیم و این مسیر را با با حضور هواداران طی می کنیم تا با استفاده از عناصر و عوامل مختلف به موفقیت دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها