کد خبر : 1659039 | 09 دی 1398 ساعت 16:48 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و تمجید بی سابقه از ستاره رئال

در مستند ویژه تونی کروس ستاره آلمانی رئال، او مورد تمجید مربیان و هم تیمی های سابق و فعلی خود قرار گرفت.

گواردیولا و تمجید بی سابقه از ستاره رئال

به گزارش"ورزش سه"، تونی کروس از سال 2014 برای رئال مادرید بازی می کند و در این مدت تنها فصل گذشته از روزهای آرمانی خود به دور بود. ستاره آلمانی با رقم 30 میلیون یورو بود که از بایرن به رئال پیوست و با این باشگاه به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان دست یافت. او تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد و گفته است که پس از آن قصد بازنشستگی دارد.

 

 

946611

 

 

او در بایرن زیر نظر یوپ هاینکس و پپ گواردیولا کار می کرد و در رئال مادرید نیز با مربیانی چون آنچلوتی، بنیتس، زیدان، لوپتگی و سولاری سابقه کار کردن دارد. 

در مستند ویژه ای که برای تونی کروس ساخته شده، بسیاری از مربیان و هم تیمی های سابق و فعلی به تمجید از او پرداختند.

 

 

1461006

 

 

پپ گواردیولا که فصل 14-2013 سرمربی تونی کروس بود، در مورد او گفت:« تونی فوتبالیستی بسیار باهوش و متفکر است. او شخصیتی بسیار آرام دارد. خیلی مواقع ما مربیان وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، همه چیز را به گردن بازیکنان آرام و خونسرد می اندازیم؛ در صورتی که اینگونه بازیکنان شجاع ترین ها هستند. بازیکنانی که شهامت شان بیشتر از هم تیمی های شان است. من معتقدم آن دسته از بازیکنانی که بیشتر داد و فریاد می کنند، در سختی ها خود را پنهان می کنند و امثال تونی کروس بازیکنانی هستند که می توانید روی آنها در روزهای دشوار فصل حساب کنید.  در چنین شرایطی آنها شجاع ترین بازیکنان هستند.»

 

یوپ هاینکس نیز در تمجید از کروس گفت:« کروس هرگز عصبی نمی شد و کنترلش را از دست نمی داد. او آرامشش را حفظ می کرد و از لحاظ ذهنی بازیکنی باورنکردنی بود.»

 

 

 

1301728

 

 

دیدگاه‌ها