کد خبر : 1659164 | 10 دی 1398 ساعت 13:00 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش چلسی برای جذب مهاجم آلمانی در ژانویه

به گزارش تلگراف، تلاش چلسی برای جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی ملی‌پوش لایپزیش ادامه دارد و آبی‌های لندن مصمم هستند این ستاره آلمانی را در ماه ژانویه به لندن منتقل کنند.

تلاش چلسی برای جذب مهاجم آلمانی در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی تلگراف، باشگاه چلسی با باشگاه آلمانی لایپزیش تماس گرفته و در این باره پرسیده که آیا در قرارداد ورنر با باشگاه آلمانی بند آزاد‌سازی‌ای وجود دارد که چلسی بتواند در ماه ژانویه از آن برای انتقال ورنر به استمفوردبریج استفاده کند؟

 

1465498

 

این در حالی است که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به جذب ورنر، مهاجم ملی‌پوش لایپزیش علاقه‌مند هستند. اما چلسی که مصمم است در ماه ژانویه یک مهاجم درجه‌یک به ترکیب خود اضافه کند بیشتر از همه برای انتقال او مصمم است. بعد از آنکه محرومیت چلسی از حضور در بازار نقل و انتقالات برداشته شد، فرانک لمپارد برای کاستن از فشار بار تهاجمی تیمش بر روی تامی آبراهام، به دنبال جذب یک مهاجم جدید بوده و تیمو ورنر را هدف گرفته.

 

1465499

 

بر اساس گزارش تلگراف، چلسی با باشگاه لایپزیش تماس گرفته و از این باشگاه درباره وجود یا عدم وجود بند آزادسازی در قرارداد ورنر پرسیده است.

 

1465500

 

البته لمپارد به جز تیمو ورنر، مهره‌های تهاجمی دیگری را هم برای تیمش نامزد کرده است که از جمله آنها می‌توان به موسی دمبله از لیون، جیدون سانچو از دورتموند، ویلفرید زاها، لئون بیلی از لورکوزن و ساموئل چوکووئزه از ویارئال اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها