کد خبر : 1659904 | 14 دی 1398 ساعت 16:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدال‌آوران خوزستانی از سردار شهید می گویند

مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی فردا صبح در اهواز و از میدان مولوی تا چهارراه نادری اهواز برگزار می‌شود.

مدال‌آوران خوزستانی از سردار شهید می گویند

به گزارش ورزش سه، ورزشکاران خوزستانی نیز به مانند دیگر اقشار جامعه ضمن اعلام حضور خود، مراتب ناراحتی خود از شهادت این بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی را ابراز کردند.

 

*هاشمیه متقیان،نایب قهرمان رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان جهان، ضمن عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی, اظهار کرد:سردار سلیمانی، مردی بزرگ و کم‌نظیربود که دوران زندگی خود را وقف اسلام و خدمت به مردم نمود و نام او در تاریخ اسلام و جهان به عنوان سرداری بزرگ، باقی خواهد ماند.

 

*امان الله پاپی ،نایب قهرمان رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان جهان نیز اظهار کرد:به فرموده امام خمینی(ره) شهادت هنر مردان خداست. شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود .او عاشق شهادت بود و به آرزوی دیرینه اش رسید.

 

* سعید عبدولی،دارنده مدال رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی جهان بیان کرد: شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق برای همگان شد. تلاش بی وقفه ایشان در مبارزه با گروهک تروریستی داعش او را به نماد مبارزه با تروریسم در جهان بدل کرده بود. یاد و نام آن اسوه مقاومت جاودان خواهد ماند.

 

*فرشاد عربی،سرمربی تیم ملی تالو ایران نیز اظهار کرد: شهادت سردار رشید ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی داغ بزرگی برای ملت ایران و همه مسلمانان وانسان های آزادی خواه و استکبارستیز بود. سردار سلیمانی سال‌ها با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه به دفاع از میهن اسلامی و امنیت مردم ایران پرداخت و در پی حمله جنایتکارانه آمریکا به یاران شهیدش پیوست. بی شک راه پر افتخار و آرمان های مقدس ایشان در ایران و دیگر نقاط جهان ادامه خواهد یافت.

 

*فاطمه پاپی،عضو تیم ملی فوتسال ایران،نیز گفت:سردار سلیمانی نماد مجاهد در راه خدا و اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی بود و همواره در راه عشق به وطن و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران کوشید. خون ایشان درخت مقاومت و عدالتخواهی را آبیاری و این اقدام تروریستی پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را محکم‌تر خواهد کرد.

 

*رضا دهدار،قهرمان وزنه برداری جهان نیز گفت:شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که الگوی اخلاص، شجاعت و انسانیت بود،موجب تأثر و تألم ملت شریف ایران شد. سردار سلیمانی از همان ابتدای جوانی تا لحظه شهادت در مسیر دفاع از وطن گام برداشت و در مبارزه با فتنه داعش، نقش بی بدیلی ایفا کرد. او محبوب دلها بود و یاد و خاطره وی همیشه در دلها باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها