کد خبر : 1660015 | 15 دی 1398 ساعت 09:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ویدال برای بارسا بعد از هفته پرشایعه

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا با وجود شایعات و جنجال‌های اخیر درباره او دیشب در دربی کاتالونیا برای تیمش گلزنی کرد و نشان داد برای بارسا چه مهره مهمی است.

درخشش ویدال برای بارسا بعد از هفته پرشایعه

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره دوای حقوقی آرتورو ویدال علیه بارسلونا درباره مبلغ پاداش او مطرح شده و شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این تیم و پیوستنش به یکی از تیمهای سری آ و به خصوص اینتر میلان مطرح شده بود. اما ارنستو والورده این شایعات را رد کرد و گفت به ویدال اعتماد دارد و دیشب با بازی دادن به او مقابل اسپانیول نشان داد به حرفهای خود وفادار است.

 

1466855

 

ویدال در بازی دیروز نشان داد که چرا برای بارسلونا همچنان مهره مهم و تاثیرگذاری است. درحالیکه تا دقیقه 58 با گلی که پیش از آن لوئیس سوارز برای بارسا زده بود بازی با نتیجه 1-1 ادامه داشت، ویدال بود که در دقیقه 59 گل دوم بارسا را به ثمر رساند تا برتری به بلوگرانا تعلق بگیرد. اگر اخراج دی‌یونگ در دقیقه 75 و متعاقب آن گل دیرهنگام وو لی نبود بارسا می‌توانست با گل ویدال از این بازی سه امتیاز بدست بیاورد.

 

1466853

 

ویدال با گلی که دیشب به ثمر رساند تا اینجای فصل برای تیمش شش گل به ثمر رسانده و از نظر آمار گلهای زده فصل پشت سر لیونل مسی، لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان چهارمین گلزن بارسلونا به حساب می‌آید.

 

دیدگاه‌ها