کد خبر : 1660125 | 15 دی 1398 ساعت 16:13 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوئیس:

تبریک می گویم؛ رئال کاکای جدید را جذب کرد

مدافع چپ برزیلی سابق اتلتیکو مادرید معتقد است رئال مادرید با جذب راینیر پدیده 17 ساله فلامینگو، کاکای جدید فوتبال برزیل را به خدمت گرفته است.

تبریک می گویم؛ رئال کاکای جدید را جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ادامه سیاست کشف استعدادهای جوان برزیلی، روز گذشته با فلامینگو برای جذب راینیر هافبک 17 ساله این باشگاه به توافق رسید. او که عضو تیم زیر 20 ساله های برزیل است و در ترکیب فلامینگو قهرمان جام لیبرتادورس هم جایگاه ثابتی دارد، قرار است به رئال مادرید ملحق شود. باشگاه مادریدی برای این انتقال 30 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

 

 

1466985

 

 

رئال برای کامل کردن قرارداد انتقال راینیر تا زمان رسیدن او به هجده سالگی صبر خواهد کرد تا با فیفا به خاطر قوانین مربوط به جذب بازیکنان زیر سن قانونی با مشکل مواجه نشود. راینیر روز 19 ژانویه یعنی دو هفته دیگر هجده ساله شده و در همان زمان راهی مادرید خواهد شد.

 

 

1466984

 

 

فیلیپه لوئیس مدافع سابق اتلتیکو که در فلامینگو با راینیز هم تیمی است، در مورد انتقال او به رئال گفت:« او در سن 17 سالگی من را شگفت زده کرده است چرا که با وجود سن اندکش، همیشه تصمیمات درستی در زمین می گیرد. راینیر وقتی باید پاس بدهد، پاس می دهد و همیشه با سری بالا و با فکر بازی می کند. او یک خرید بزرگ است و از این بابت به رئال تبریک می گویم. معتقدم او کاملا آماده پذیرش این چالش بزرگ است.»

 

لوئیس ادامه داد:« راینیر من را یاد کاکا می اندازد چرا که مثل او در میانه زمین سربالا است و مغز متفکر تیمش محسوب می شود. او مثل کاکا در محوطه جریمه حریفان نیز کشنده است. معتقدم حتی برخی توانایی های او در مقابل دروازه بیشتر از کاکا است هرچند زمان نشان خواهد داد که او یک کاکای جدید خواهد بود یا خیر.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها