کد خبر : 1660042 | 15 دی 1398 ساعت 12:20 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق رئال با فلامینگو برای جذب پدیده برزیلی

به گزارش مارکا، رئال مادرید با باشگاه فلامینگو برای جذب راینیر، پدیده جوان این تیم به توافق رسیده و این ستاره برزیلی با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی برنابئو خواهد شد.

توافق رئال با فلامینگو برای جذب پدیده برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که باشگاه رئال مادرید بعد از مذاکراتی که بین این باشگاه و فلامینگوی برزیل جریان داشت سرانجام موفق شده درباره جذب راینیر ژسوس، پدیده جوان برزیلی فلامینگو به توافق برسد و این پدیده 18ساله به زودی با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی اسپانیا شده و پیراهن رئال را به تن خواهد کرد.

 

1466896

 

بر اساس گزارش مارکا، رئال برای کامل کردن قرارداد انتقال راینیر تا زمان رسیدن  او به هیجده سالگی صبر خواهد کرد تا با فیفا به خاطر قوانین مربوط به جذب بازیکنان زیر سن قانونی با مشکل مواجه نشود. راینیر روز 19 ژانویه یعنی دو هفته دیگر هیجده ساله شده و در همان زمان راهی مادرید خواهد شد.

 

بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی، و پاری سن ژرمن دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی هستند که مارکا می‌گوید علاوه بر رئال خواهان جذب این پدیده جوان برزیلی بودند ولی در نهایت در رقابت با رئالی‌ها بازنده شدند.

 

رئال بند آزادسازی قرارداد راینیر با فلامینگو که 30 میلیون یورو است را پرداخت خواهد کرد. جالب اینجا است که بند آزادسازی قرارداد او ابتدا 70 میلیون یورو بوده ولی چندی پیش و بعد از امضای قرارداد جدید بین او و فلامینگو، رقم بند آزادسازی او به 30 میلیون یورو کاهش داده شده تا عملا امکان ترانسفر او به خارج از کشور بوجود بیاید.

 

 

دیدگاه‌ها