کد خبر : 1660234 | 16 دی 1398 ساعت 11:15 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدیده برزیلی به شایعات انتقالش به رئال مادرید

راینیر، ستاره جوان فلامینگو که شایعات زیادی درباره انتقال او به رئال مادرید مطرح شده در پاسخ به این شایعات می‌گوید فعلا باید منتظر ماند و دید در نهایت آینده او چه خواهد شد.

واکنش پدیده برزیلی به شایعات انتقالش به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال راینیر، پدیده جوان برزیلی باشگاه فلامینگو به رئال مادرید مطرح شده و حتی دیروز برخی رسانه‌ها از قطعی شدن این انتقال و توافق رئال و فلامینگو برای انتقال او به برنابئو خبر دادند. این پدیده برزیلی در مواجهه با سوالات خبرنگاران برزیلی درباره این اخبار گفت فعلا باید منتظر ماند و دید در آینده برای او چه رخ خواهد داد.

 

1467126

 

راینیر که در جلسه تمرینی تیم ملی زیر 23سال برزیل شرکت کرده بود، در پایان تمرین با خبرنگاران اهل کشورش مواجه شد که نظر او را درباره شایعات انتقالش به رئال مادرید جویا بودند. این جوان برزیلی که در روزهای اخیر با کاکا، اسطوره هموطنش مقایسه شده است از دادن پاسخ قطعی خودداری کرد و گفت بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه می‌شود.

 

هم‌تیمی او در فلامینگو، فیلیپه لوئیس که سال گذشته از اتلتیکو مادرید به این تیم برزیلی ملحق شده دیروز در گفتگو با مارکا گفته بود که راینیر را بازیکنی در حد کاکا می‌داند و جذب او را به رئال تبریک می‌گوید.

 

دیدگاه‌ها