کد خبر : 1660356 | 16 دی 1398 ساعت 22:07 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

علی نژاد:

امیدواریم مشکل پرسپولیس و کالدرون حل شود

با بالا گرفتن زمزمه های مربوط به احتمال لغو همکاری میان باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون معاون وزیر در این باره واکنش نشان داد.

امیدواریم مشکل پرسپولیس و کالدرون حل شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت سرمربی پرسپولیس گفت: هنوز اتفاق قطعی نیفتاده، مدیران باشگاه در حال مذاکره هستند و امیدواریم مشکلات بین کالدرون و باشگاه به زودی حل شود و این مربی به کار خود ادامه دهد. طبیعی است که فدراسیون فوتبال و دو باشگاه نسبت به موضوعاتشان پاسخگو هستند و وزارت ورزش هم نظارت می‌کند.


علی نژاد در مورد وضعیت مربیان تیم‌های ملی و  استقلال هم  گفت: آقای ویلموتس در دوره آقای تاج رفت و به سرپرست ربطی ندارد و موضوع آن توسط فدراسیون در حال پیگیری است. در مورد باشگاه استقلال هم هیات مدیره تلاش کرد تا طلب آقای استراماچونی را پرداخت کند اما او بعد از دریافت پول شروط دیگری گذاشت و مثل اینکه از اول بنا بر آمدن نداشت. استقلال باشگاه بزرگی است و مربیان و پیشکسوتان زیادی دارد و چون مربی قبلی به ایران برنگشت هیات مدیره هم تصمیم خود را گرفت و آقای مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.


علی نژاد در ادامه گفت: از این به بعد هرگاه استقلال و پرسپولیس بخواهند مربی خارجی داشته باشند ما در وزارت ورزش بر اساس نقش نظارتی‌مان موضوع را از ابعاد حقوقی بررسی می‌کنیم اما بخش به فنی ورود نمی‌کنیم و این برعهده باشگاه‌ها است.


او در مورد وضعیت هیات مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: قرار است آقای موسوی که مالک هواپیمایی زاگرس است به استقلال اضافه شود و این قطعی است اما در مورد عضو دیگر تصمیم‌گیری انجام می‌شود. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم که هیات مدیره کارش را انجام می‌دهد. استعفای آقای عرب ابتدا باید پذیرفته شود و سپس در مورد جایگزین او هم صحبت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها