کد خبر : 1660451 | 17 دی 1398 ساعت 13:15 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس از کالدرون زمان خواست!

باشگاه پرسپولیس با ارسال گزارشی به سرمربی آرژانتینی، برای انجام مطالبات او زمان خواست.

پرسپولیس از کالدرون زمان خواست!

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آماده سازی پرسپولیس برای حضور در نیم فصل دوم از امروز آغاز شد و این در حالی است که هنوز تکلیف سرمربی سرخ ها مشخص نیست. از زمان ترک ایران توسط کالدرون، پرسپولیسی ها هیچ کدام از شروط او را برآورده نکرده اند و به همین خاطر، بسیاری پیش بینی می‌کنند که او نیز مثل برانکو ایوانکوویچ ایران را ترک کند.

 

با این حال باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که از کالدرون فرصت خواسته تا در آینده حقوق او و بازیکنان را پرداخت کند. همچنین گزارشی از نقل و انتقالات پرسپولیس به سرمربی این تیم ارسال شده است.

 

در گزارش سایت رسمی سرخ ها آمده است: باشگاه در تلاش است مقدمات بازگشت کالدرون و همکارانش را فراهم سازد. هیات مدیره و‌‌ مدیرعامل از کالدرون زمان کوتاهی خواسته اند و نامه جدیدی هم به منظور تشریح اقدامات انجام شده، نقل و انتقالات، اردو، وضعیت پرداختی ها به تیم و سایر مسائل دیشب از سوی مدیرعامل و هیات مدیره  برای کالدرون ارسال شد.

 

هنوز مشخص نیست که اردوی زمستانی پرسپولیس در کدام یک از شهرهای ایران برگزار خواهد شد و همچنین با توجه به لغو اردوی قطر، باشگاه اعلام نکرده که کالدرون به چه شکلی و چه روزی در ایران حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها