کد خبر : 1660518 | 17 دی 1398 ساعت 18:02 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

بیل-بنزما؛ غیبتی که نگران کننده نیست!

گرت بیل و کریم بنزما غایبان غیرمنتظره رئال در سوپرکاپ اسپانیا هستند. دو مهاجمی که زیدان روی آنها حساب ویژه ای باز کرده بود.

بیل-بنزما؛ غیبتی که نگران کننده نیست!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کاروان رئال بدون کریم بنزما و گرت بیل راهی جده عربستان شد تا خود را برای دیدار فردا مقابل والنسیا مهیا کند. در آخرین لحظات بود که تیم پزشکی رئال خبر از مصدومیت بنزما و بیماری گرت بیل داد تا شوک بزرگی به هواداران وارد شود.

غیبت بنزما و بیل در نگاه اول نگران کننده است ولی یک بررسی آماری نشان می دهد که رئال بدون این دو بازیکن، درصد پیروزی هایش بیشتر بوده است. 

از سال 2014 تاکنون بدون حضور بنزما و بیل، رئال موفق به کسب پیروزی در 74 درصد از بازی هایش شده است و با حضور همزمان این دو در زمین، درصد موفقیتش 62 درصدی بوده است(69 برد در 107 بازی).

 

متوسط گلزنی رئال با یا بدون حضور این دو در میدان، 2.5 گل در هر بازی بوده و تغییری از این بابت نکرده است. با این حال باید توجه داشت که در این مدت جدای از یک سال ونیم اخیر، گلزن شماره یک رئال کریس رونالدو بود و او بود که جور خط حمله رئال را می کشید. با جدایی رونالدو، درصد گلزنی های کریم رشد قابل توجهی داشت ولی گرت بیل همچنان یک سیر نزولی را طی می کند.

 

بدون بیل و بنزما حالا زیدان روی لوکا یوویچ، لوکاس واسکز، وینیسیوس، براهیم دیاز و ماریانو دیاز برای خط حمله حساب خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها