کد خبر : 1660652 | 18 دی 1398 ساعت 12:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیتان، در تلاش برای کاهش تنش درون دروازه بایرن

روزنامه بیلد در گزارشی به منصوب شدن اولیور کان به هیات مدیره بایرن مونیخ پرداخته و معتقد است او بهترین گزینه برای حل و فصل مشکل دروازه‌بانی این تیم است.

تیتان، در تلاش برای کاهش تنش درون دروازه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به انتقال اخیر الکساندر نوبل از شالکه به بایرن مونیخ، او از شروع فصل 2020-2021 رقیب جدی‌ای برای مانوئل نویر خواهد بود و با توجه به صحبتهای اخیر مانوئل نویر که به طور ضمنی نشان می‌داد او از اینکه قرار است در دروازه بایرن با رقیبی جدی مواجه شود چندان راضی نیست، روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید منصوب شدن اولیور کان، دروازه‌بان بزرگ سالهای گذشته بایرن به عضویت هیات مدیره باشگاه می‌تواند برای حل و فصل این مشکلات کمک بزرگی به باشگاه باواریایی بکند.

 

1467385

 

مانوئل نویر اخیرا شاهد تمدید قرارداد خود با بایرن مونیخ بود تا مشخص شود این دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی با پیراهن این تیم بازنشسته خواهد شد. مانوئل نویر بعد از پیوستن الکساندر نوبل به بایرن در اردوی این تیم در دوحه قطر به خبرنگاران گفت:" این تصمیمی است که باشگاه با توجه به سالهای آینده گرفته. الکس دروازه‌بان خوبی است که در آینده می‌تواند به یک دروازه‌بان واقعا بزرگ تبدیل شود. ولی برای من اینکه چه کسی به بایرن می‌آید مهم نیست".

 

نویر در ادامه صحبتهایش گفت:" من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و همیشه می‌خواهم بازی کنم. من مهره‌ای اضافی نیستم بلکه مهره اصلی هستم".

 

 

1467786

 

اولیور کان در اولین اظهارات خود درباره انتقال الکساندر نوبل به بایرن و ابراز ناراحتی تلویحی مانوئل نویر در این باره سعی کرد اوضاع را آرام کند. کان در اولین صحبتهای خود بعد از ورود به هیات مدیره باشگاه گفت:" هر فوتبالیستی و از جمله الکساندر نوبل باید به فکر پیشرفت حرفه‌ای خود باشد. او به درستی گفته که قصد دارد در سالهای آینده دروازه‌بان شماره یک بایرن باشد و ما از کسی که پیراهن باشگاه را به تن می‌کند انتظار چنین ذهنیتی داریم. اما نوبل در عین حال آماده است که از دروازه‌بان بزرگی مثل مانوئل نویر یاد بگیرد و بیاموزد. این قدم اول برای نوبل بسیار بزرگ است و او باید شجاعت زیادی از خود نشان بدهد".

 

1467787

 

دیدگاه‌ها