کد خبر : 1660737 | 18 دی 1398 ساعت 17:02 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

با مخالفت پالاس

ناکامی بایرن در راه جذب ستاره ساحل عاجی

به نظر می رسد که باشگاه کریستال پالاس پیشنهاد بایرن مونیخ برای خرید ویلفرد زاها را رد کرده است.

ناکامی بایرن در راه جذب ستاره ساحل عاجی

به گزارش "ورزش سه"، ویلفرد زاها یکی از بازیکنانی است که طی فصول اخیر شایعات جدایی او از کریستال پالاس به گوش رسیده اما در نهایت این ستاره ساحل عاجی در تیم لندنی ماندگار شده است. در همین رابطه گفته شده که نمایندگان باشگاه بایرن مونیخ با مدیر برنامه های زاها یعنی پینی زاهاوی دیدار داشته اند. با این وجود اما به نظر می رسد که پالاس باز هم از فروش او امتناع کرده است.

 

خود زاها اما اخیرا از علاقه خود برای جدایی از کریستال پالاس صحبت کرده بود تا بتواند برای یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او 27 ساله است و سه سال دیگر از قراردادش با پالاس باقی مانده است. با این وجود باشگاه لندنی برای فروش او درخواستی بیش از 80 میلیون یورو دارد. از سمت دیگر به جز بایرن باشگاه های تاتنهام، چلسی و آرسنال نیز برای خرید این ستاره ساحل عاجی ابراز علاقه کرده اند.

 

 

1467616

 

 

اگرچه بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب زاها نشان داده اما انتظار می رود که این بازیکن در ژانویه کریستال پالاس را ترک نکند اما این امکان وجود خواهد داشت که باواریایی ها در تابستان آینده نیز برای خرید او اقدام کنند. در سمت دیگر لروی سانه نیز یکی دیگر از گزینه های بایرن به حساب می آید که در تابستان تا آستانه پیوستن به تیم آلمانی پیش رفت اما درنهایت این انتقال انجام نشد.

دیدگاه‌ها