کد خبر : 1660792 | 18 دی 1398 ساعت 20:52 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس:

لینگارد فکر کرده به یوونتوس یا رئال مادرید می رود!

پل اینس، هافبک سابق منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد جسی لینگارد پرداخت.

لینگارد فکر کرده به یوونتوس یا رئال مادرید می رود!


به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد که در ماه های اخیر یکی از بازیکنان ضعیف منچستریونایتد بوده، اخیرا مینو رایولا را به عنوان مدیر برنامه جدیدش منصوب کرده و رسانه ها خبر از احتمال جدایی او از یونایتد در ماه های آتی داده اند. اما پل اینس مدعی شد جسی لینگارد به جای پرداختن به این مسائل بهتر است عملکرد خوبی در ترکیب تیمش ارائه دهد.

 

1463093

 

پل اینس گفت: "جسی لینگارد با انتصاب رایولا به عنوان مدیر برنامه اش نشان داد که می خواهد از یونایتد جدا شود، اما او باید قبل از فکر کردن در مورد جدایی، نمایش بهتری در لباس یونایتد داشته باشد. اگر یک بازیکن تصور می کند شرایطش در باشگاه خوب پیش نمی رود مشکلی نیست، اما لازم نیست نظرش را اینگونه در انظار عمومی نشان دهد و شما می توانید بدون اینکه کسی اطلاع پیدا کند کار خود را انجام دهید.

 

اگر جسی لینگارد تصور می کند حالا که مینو رایولا را به عنوان مدیر برنامه اش برگزیده قرار است راهی تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس شود، کمی خوش بینانه ماجرا را می بیند. طبیعی است که با حضور مینو رایولا، لینگارد حالا به فکر انتقال به تیم دیگری در سال بعد باشد، اما او دیگر بچه نیست و بهتر است قبل از نگرانی در مورد انتقال به تیم های دیگر، عملکرد خود را در زمین بهبود بخشد.

 

اگر قرار است لینگارد در لیگ برتر حضور داشته باشد، باید بداند برخی از نمایش های او وحشتناک هستند. لینگارد تصور می کند که رایولا جدایی او از یونایتد را تضمین خواهد کرد."

دیدگاه‌ها