کد خبر : 1660889 | 19 دی 1398 ساعت 13:46 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

خط خوردن لینگارد به دلیل بی‌توجهی به دستورات

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، سولسشر سرمربی منچستریونایتد برای دیدار شنبه این تیم مقابل نوریچ، جسی لینگارد را از فهرست خط زده و علتش را عدم توجه او به دستورات عنوان کرده است.

خط خوردن لینگارد به دلیل بی‌توجهی به دستورات

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد نام جسی لینگارد بازیکن این تیم را برای بازی روز شنبه شیاطین سرخ با نوریچ در لیگ برتر خط زده. علت این اقدام سولسشر، عدم توجه لینگارد به دستورات عنوان شده است.

 

1468139

 

لینگارد 27ساله در فصل جاری به هیچ وجه در یونایتد موفق نبوده و حتی موفق به زدن یک گل یا حتی یک پاس گل نشده است. لینگارد روز سه‌شنبه در جریان شکست شیاطین سرخ مقابل سیتی در نیمه‌نهایی جام اتحادیه، بین دو نیمه از سوی سولسشر تعویض شد.

 

بر اساس گزارش روزنامه سان، طاقت سولسشر از این ملی‌پوش انگلیسی طاق شده و به همین علت تصمیم گرفته برای دیدار روز شنبه نام او را کلا از فهرست نفرات تیمش خط بزند.

 

1468140

 

گفته می‌شود دستیار سولسشر، مایک فلان به خصوص از  رفتار لینگارد و عدم توجه او به دستورات کار فنی عصبانی شده است. فلان معتقد بوده که در جریان شکست سنگین یونایتد به سیتی دردربی روز سه‌شنبه لینگارد به دستوراتی که در کنار زمین به بازیکنها منتقل می‌شده کوچکترین توجهی نمی‌کرده.

 

دیدگاه‌ها