کد خبر : 1660855 | 19 دی 1398 ساعت 11:30 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازیکن برتر جهان در پی اس جی حضور دارند

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن، معتقد است که این تیم در خط حمله قدرت فوق‌العاده‌ای دارد.

چهار بازیکن برتر جهان در پی اس جی حضور دارند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فرانسه میزبان سنت اتین بود و در نهایت با درخشش ستاره های خط حمله خود به پیروزی پرگل ۶-۱ دست یافت. در بازی دیشب ایکاردی موفق به ثبت هت تریک شد. همچنین کیلیان امباپه و نیمار نیز یک گل وارد دروازه حریف کردند و گل دیگر پی اس جی نیز با گل به خودی بازیکنان سنت اتین به ثمر رسید.

 

ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که این تیم بازیکنان فوق‌العاده ای در خط حمله خود دارد. او در این باره گفت: " این اولین بازی خانگی ما در سال ۲۰۲۰ بود. این یک بازی مهم برای ما بود چرا که فصل گذشته در همین مرحله از رقابت ها حذف شده بودیم پس لازم بود که با قدرت خوبی کار را آغاز کنیم. گلزنی بعد از دو دقیقه باعث شد که کار ما راحت تر شود. همچنین اخراج بازیکن حریف نیز همین طور. ما کاملاً سزاوار این پیروزی بودیم."

 

1468098

 

وراتی در ادامه گفت: " فکر می‌کنم که ما خوش شانس هستیم که چهار بازیکن از ۱۰ بازیکن برتر دنیا را در اختیار داریم. وجود این اتفاق در تیم ما باورنکردنی است و به همین دلیل نیز مربی تصمیم گرفت که سیستم خود را تغییر دهد چرا که حضور هر کدام از این چهار نفر روی نیمکت، بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها