کد خبر : 1660868 | 19 دی 1398 ساعت 12:07 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو هفته استراحت؛

لیگ برتر بانوان از فردا کلید می خورد

در حالی که دو هفته از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر بانوان می گذرد، بازی های دور برگشت این رقابت ها از فردا در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

لیگ برتر بانوان از فردا کلید می خورد

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت رقابتهای لیگ برتر بانوان از ساعت 10 صبح روز جمعه، بیستم دی ماه در بوشهر، بندرانزلی، سیرجان، اصفهان، اهواز و سنندج برگزار خواهد شد و 12 تیم حاضر در این رقابت ها، دور دوم بازی های خود را آغاز خواهند کرد. 

 

* تیم وچان کردستان در یکی از حساس ترین بازی ها در خانه از تیم سپاهان اصفهان پذیرایی می کند. دیداری که نتیجه آن به غیر از حضور در جدول رده بندی از جهات دیگری نیز برای برخی از بازیکنان و مسئولان دو تیم اهمیت ویژه ای دارد. در ابتدای فصل و به دلیل اختلافی که در اصفهان به وجود آمد تعدادی از بازیکنان تیم سپاهان به همراه سرمربی این تیم مجبور به جدایی از این تیم شدند و جذب تیم سنندجی شدند. در حال حاضر تیم کردستانی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم اصفهانی نیز روی پله سوم ایستاده است. 

 

* ملوان بندرانزلی هم باید در دومین دیدار حساس از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه از تیم شهرداری بم پذیرایی کند و مشخص است که نتیجه آن برای بمی ها ارزش بیشتری از تیم میزبان داشته باشد چرا که آنها نمی خواهند برابر هیچ حریفی امتیازی از دست بدهند تا رده اول جدول همچنان برای آنها باقی بماند. ملوانان هم با نتایجی خوبی که در هفته های پایانی نیم فصل به دست آورده بودند توانستند خود را 14 امتیازی کنند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند. 

 

* شهرداری سیرجان هم در دیداری که سه امتیاز آن برای آنها اهمیت زیادی دارد باید در خانه از تیم همیاری ارومیه پذیرایی کنند. آنها در صورت لغزش سپاهانی ها به دنبال این هستند تا بتوانند به رده سوم جدول رده بندی دست پیدا کنند. سیرجانی ها این روزها با 23 امتیاز و البته تفاضل گل ضعیف تر پس از سپاهان در رده چهارم جدول رده بندی حضور دارند و حریف ارومیه ای این تیم نیز با 10 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

 

* آویسای خوزستان پس از نیم فصل ناموفقی که پشت سر گذاشت فردا باید در اولین دیدار دور برگشت خود برابر تیمی قرار بگیرد که این روزها تحول زیادی نسبت به نیم فصل اول در خود ایجاد کرده است. تیم هیات فوتبال البرز فردا برای اولین بار یکی از مهم ترین مربیان فوتبال بانوان ایران یعنی مریم ایراندوست را روی نیمکت خود خواهد داشت. آنها پس از دور رفت بازیهایی لیگ 13 امتیازی شدند در رده هشتم جدول قرار گرفتند. در سوی دیگر تیم خوزستانی نیز با کسب تنها چهار امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی حضور پیدا کرد. 

 

* ذوب آهن اصفهان باید در دیدار روز آینده برابر پالایش گاز ایلام قرار بگیرد. تیم هایی که در جدول رده بندی در کنار یکدیگر و در رده های ششم و پنجم قرار دارند. ذوبی ها در بازی های دور رفت توانست 15 امتیاز به دست بیاورد و پالایش گاز ایلام هم تنها تیم 19 امتیازی لیگ برتر بانوان محسوب می شود. 

 

* آخرین بازی هفته دوازدهم نیز بین دو تیمی برگزار می شود که از ضعیف ترین ها بودند و یازده هفته ابتدایی لیگ را در قسمت ترسناک جدول رده بندی قرار گرفتند. آذرخش زاگرس شیراز تاکنون توانسته 6 امتیاز و تیم نماینده بوشهر نیز تنها 3 امتیاز به دست آورده اند.

دیدگاه‌ها