کد خبر : 1661189 | 21 دی 1398 ساعت 13:23 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ اس: پیشنهاد دو سال و نیمه بارسا به ژاوی

بعد از اخباری که دیروز درباره مذاکره بارسا با ژاوی مطرح شد، روزنامه آ اس می‌گوید بارسلونا به ستاره سابق خود پیشنهاد قراردادی دو سال و نیمه برای هدایت بلوگرانا داده است.

گزارش آ اس: پیشنهاد دو سال و نیمه بارسا به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده بعد از شکست تلخ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در سوپرکاپ اسپانیا در شهر جده عربستان سعودی به اخراج از این تیم نزدیک شده است. بعد از این شکست اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد نمایندگان این باشگاه با ژاوی، ستاره سابق‌شان که در حال حاضر مربی السد است دیدار کرده است.

 

1468544

 

حالا روزنامه اسپانیایی آ اس با اشاره به این ماجرا، عکس روی جلد خود را به ژاوی اختصاص داده و در خبری دست‌اول می‌گوید بارسلونا به ژاوی پیشنهاد داده که با او قرارداد دو سال و نیمه برای جایگزینی ارنستو والورده امضا کند.

 

1468546

 

بر اساس گزارش آ اس، ملاقات دو ساعته بین اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا و اسکار گراو، مدیر اجرایی ارشد باشگاه با اوی در قطر به خاطر ارائه این پیشنهاد به او بوده است. آ اس می‌گوید این جلسه دو ساعته دو مدیر ارشد بارسا پیشنهاد رسمی خود را به ژاوی ارائه داده‌اند.

 

این در حالی است که آ اس مدعی است در گذشته علاوه بر ژاوی، مدیریت بارسا چهره‌هایی مثل رونالد کومان، روبرتو مارتینز و تیری آنری را هم برای پست مربی‌گری این باشگاه نامزد کرده است.

 

1468542

 

اما در عین حال، باشگاه السد که در حال حاضر ژاوی را به عنوان سرمربی خود روی نیمکت دارد نسبت به این اخبار واکنش منفی نشان داده و می‌گوید احتمال خروج فوری ژاوی از این تیم وجود ندارد. مدیریت باشگاه السد به رسانه‌های قطری گفتند که بارسلونا تا این لحظه تماسی با آنها درباره ژاوی برقرار نکرده است.

 

دیدگاه‌ها