کد خبر : 1661376 | 22 دی 1398 ساعت 10:25 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیام هری کین بعد از عمل جراحی همسترینگ (عکس)

هری کین، کاپیتان تاتنهام بعد از عمل جراحی روی عضله همسترینگ خود پیامی مثبت منتشر کرده و خطاب به هواداران این تیم گفت عمل جراحی به خوبی انجام شده و او به زودی به میادین برمی‌گردد.

پیام هری کین بعد از عمل جراحی همسترینگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان مصدوم تاتنهام که از ناحیه عضله همسترینگ پایش تحت عمل جراحی قرار گرفته با انتشار پیامی مثبت خطاب به هواداران این تیم گفت جراحی او به خوبی پیش رفته و او قصد دارد هر چه سریعتر بهبود کامل پیدا کرده و به میادین برگردد.

 

1468768

 

هری کین در جریان شکست 1-0 تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در روز اول سال جاری میلادی مصدوم شد و به اجبار زمین را ترک کرد. بعد از انجام معاینات پزشکی باشگاه تاتنهام تایید کرد که هری کین باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گفته شده کاپیتان و مهاجم تاتنهام در ماه آوریل به میادین برخواهد گشت.

 

1468767

 

هری کین روز شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به هواداران این تیم از سلامت خود و مثبت بودن نتیجه این عمل جراحی خبر داد. او در پست خود در شبکه‌های اجتماعی در حالی که آماده می‌شد تا دیدار تیمش تاتنهام مقابل لیورپول را از بیمارستان تماشا کند نوشت:" عمل جراحی خوب پیش رفت. اولین روز بهبود آغاز شده است".

 

دیدگاه‌ها