کد خبر : 1661526 | 22 دی 1398 ساعت 20:19 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات شیرین رئال مادرید تکرار می شود؟

رئال مادرید معمولا خاطرات خوبی از تقابل در زمین بی‌طرف با اتلتیکومادرید دارد.

خاطرات شیرین رئال مادرید تکرار می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب برای فتح اولین جام سال 2020، در فینال سوپرکاپ اسپانیا و در زمینی بی‌طرف به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت و تاریخ موید آن است که شاگردان زین‌الدین زیدان از شانس بیشتری برای کسب پیروزی برخوردارند.

 

1468959

 

در سال 1959 و در زمین بی‌طرف در خانه ساراگوسا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 1-2 رقیب همشهری خود را مغلوب کرده و در نهایت با راهیابی به فینال جام باشگاه‌های اروپا ، با دو گل رمس فرانسه را نیز شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

این اتفاق در یک دهه اخیر، دو بار دیگر رخ داد. رئال مادرید در سال 2014 و بعد از بیش از یک دهه ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا، در فینال لیسبون به مصاف اتلتیکومادرید رفت و اگرچه فاصله‌ای با شکست نداشت، اما با گل دقیقه 93 سرخیو راموس نجات پیدا کرده و در نهایت در اوقات اضافی 1-4 حریفش را مغلوب کرد.

 

دو سال بعد، دو تیم مادریدی در فینال میلان یکدیگر را ملاقات کردند و رئال مادرید با برتری در ضربات پنالتی، به اولین تیم تاریخ تبدیل شد که دو سال پیاپی لیگ قهرمانان را فتح می‌کند. اما یک سال قبل و در فینال سوپرکاپ اروپا، این بار اتلتیکومادرید بود که در بدو ورود جنجالی خولن لوپتگی موفق شد تیم او را 2-4 مغلوب کرده و قهرمانی اروپا را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها