کد خبر : 1661620 | 23 دی 1398 ساعت 11:17 | 72.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایتنامه یحیی؛ چرا 6 میلیارد تومان؟

حمیداوی؛ مالک باشگاه شهر خودرو اعلام کرده به شرطی با حضور یحیی در تیم پرسپولیس موافقت خواهد کرد که باشگاه تهرانی 6 میلیارد تومان به حساب باشگاه شهر خودرو واریز کند.

رضایتنامه یحیی؛ چرا 6 میلیارد تومان؟

به گزارش "ورزش سه"، تا اکنون چنین مبلغی برای در اختیار گرفتن مربی از سوی باشگاهی هزینه نشده است. یعنی مبلغ رضایتنامه هیچ مربی ای در ایران این قدر نبوده است. به نظر می رسد حمیداوی با اعلام این مبلغ؛ نیت داشته پرسپولیس را از جذب یحیی گل محمدی منصرف کند.

 

به هر صورت تیم شهر خودرو در روزهای آتی درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و وضعیت این تیم در حال حاضر حساس است و تماشاگران تیم هم از حمیدوای انتظار دارند اجازه ندهد که با جدایی یحیی گل محمدی سرنوشت تیم به اما و اگر کشیده شود. حمیدوای در ابتدای فصل با وجود جلسه با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حاضر نشد یحیی گل محمدی را به تیم تهرانی بدهد و در این برهه از زمان هم مبلغی برای صدور رضایتنامه او اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس کنار بکشد و به سراغ گزینه های بعدی برود. به واقع 6 میلیارد تومان ملبغ ماندن یحیی گل محمدی در تیم شهر خودرو است نه مبلغ رفتن او به تیم پرسپولیس و هر تیمی هم جای پرسپولیس بود راضی به پرداخت این مبلغ به باشگاه شهر خودرو نمی شد.

دیدگاه‌ها