کد خبر : 1661475 | 22 دی 1398 ساعت 17:13 | 231.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسات سرنوشت ساز در باشگاه

یحیی یک قدم تا نیمکت پرسپولیس

تنها یک روز بعد از مشخص شدن جدایی قطعی گابریل کالدرون از پرسپولیس به نظر می رسد کاپیتان سابق این تیم در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم محبوبش قرار دارد.

یحیی یک قدم تا نیمکت پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که تا فردا(دوشنبه) سرنوشت سرمربی آینده این تیم مشخص خواهد شد و با توجه به اخباری از این باشگاه به گوش می رسد یحیی گل محمدی گزینه اصلی پرسپولیسی ها یک قدم تا رسیدن به نیمکت این تیم فاصله دارد.


دیشب جلسه مهمی در باشگاه برگزار شد که ادامه آن به امروز کشیده شده است. از شب گذشته یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره و برگزاری جلسه هستند تا شرایط برای حضور او در پرسپولیس مهیا شود اما بزرگترین مانع کماکان قرارداد گل محمدی و شهرخودرو است . گفته می شود مالک شهرخودرو مبلغ قابل توجهی را برای آزادکردن سرمربی این تیم درخواست کرده است اما مدیران پرسپولیس به او قول مساعد داده اند تا نظرش را جلب کنند.


با این وجود جلسه شب گذشته که تا نیمه های شب ادامه داشت امروز و از ساعت 14 با حضور مسئولان باشگاه و گل محمدی آغاز شده است و بعید نیست که امروز یا نهایتا فردا یحیی به عنوان جانشین گابریل کالدرون معرفی شود. البته که پرسپولیسی ها در تلاش هستند که بتوانند رضایت فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو را امروز بگیرند.

دیدگاه‌ها