کد خبر : 1661690 | 23 دی 1398 ساعت 14:48 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف اینتر و تاتنهام بر سر قیمت انتقال اریکسن

به نظر می رسد که باشگاه اینتر برای جذب ستاره دانمارکی تاتنهام یعنی کریستین اریکسن پیشنهاد 10 میلیون یورویی ارائه داده است.

اختلاف اینتر و تاتنهام بر سر قیمت انتقال اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر جوزپ ماروتا، مدیر اینتر، بارها اعلام کرد که هیچ تماسی بین این باشگاه و تاتنهام برای جذب کریستین اریکسن صورت نگرفته است. با این وجود گفته می شود که این انتقال توسط برخی واسطه ها در حال پیگیری است. قرارداد اریکسن با تاتنهام در ماه ژوئن 2020 به پایان می رسد.

 

با این وجود ستاره دانمارکی می خواهد در همین زمستان باشگاه لندنی را ترک کند. بر اساس گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت مذاکرات جدی از امروز آغاز خواهد شد و اینتر آماده است که در اولین گام پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را ارائه دهد. با این همه توتواسپورت معتقد است که این انتقال نهایتا با 15 میلیون یورو نهایی خواهد شد.

 

 

1466856

 

 

باشگاه تاتنهام اما مبلغ 20 میلیون یورو از اینتر طلب کرده است اما آن ها می دانند که اگر بخواهند با این انتقال مخالفت کنند، باید در تابستان شاهد انتقال آزاد اریکسن باشند. منابع ایتالیایی اما می گویند که خود اریکسن تا سال 2024 و با دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورو با اینتر به توافق رسیده است.

دیدگاه‌ها