کد خبر : 1662339 | 26 دی 1398 ساعت 12:00 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

حمله اینتر برای خرید همزمان سه ستاره لیگ برتری

به گزارش دیلی‌میل، پیرو آسیلیو مدیر باشگاه اینتر به لندن سفر کرده تا ترتیب انتقال سه ستاره لیگ برتری، کریستن اریکسن، اولیویه ژیرو و اشلی یانگ را به این باشگاه بدهد.

حمله اینتر برای خرید همزمان سه ستاره لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید پیرو آسیلیو، مدیر باشگاه اینترمیلان دیشب به لندن پرواز کرده تا ترتیب انتقال سه ستاره حاضر در لیگ برتر انگلیس را به این باشگاه بدهد.

1469952

بر اساس این گزارش، اولویت اول آسیلیو انتقال کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است ولی اولویه ژیرو، مهاجم چلسی و اشلی یانگ، کاپیتان منچستریونایتد هم در فهرست خرید اینتر قرار دارند و او امیدوار است بتواند در این سفر، خریدهای اینتر از انگلیس را قطعی و کامل کند.

1469951

 

اریکسن در آستانه جدایی از تاتنهام در ماه ژانویه و پیوستن به اینتر قرار دارد چرا که اسپرز می‌داند اگر او را همین الان به صورت نقد نفروشد چون قراردادش تا تابستان به پایان می‌رسد باید منتظر خروج رایگانش از تاتنهام باشد. تاتنهام برای اریکسن چیزی در حدود 20 میلیون پوند را در نظر گرفته ولی آسیلیو امیدوار است بتواند با چانه‌زنی این مبلغ را کمتر کند.

 

بر اساس این گزارش، آسیلیو در قدم بعدی سعی می‌کند اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی را با مبلغ 4 میلیون پوند از چلسی جدا کند. ژیرو می‌خواهد در یورو2020 بازی کند و برای همین قصد دارد با ترک چلسی به تیمی برود که به او بیشتر بازی می‌دهد.

 

اینتر در عین حال به دنبال جذب اشلی یانگ از منچستریونایتد است و در صورتیکه مذاکرات آسیلیو با یونایتد به نتیجه نرسد، یانگ با اینتر پیش‌قراردادی امضا خواهد کرد تا در تابستان آینده راهی این تیم ایتالیایی شود.

 

آسیلیو در بازگشت به میلان گفت: اولیویه ژیرو و اریکسن؟ نه فقط در مورد این دو بازیکن، بلکه ما در مورد همه بازیکنان خوش بین هستیم  و اگر شانسی برای تقویت ترکیب وجود داشته باشد از آن استفاده خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها