کد خبر : 1661722 | 23 دی 1398 ساعت 15:55 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رفتار بارسلونا با والورده زشت بود

پپ گواردیولا مذاکرات بارسلونا با ژاوی بدون اطلاع ارنستو والورده را زیر سوال برد. او معتقد است والورده باید تا پایان فصل بر سر کار خود بماند.

گواردیولا: رفتار بارسلونا با والورده زشت بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو شرایط برای ارنستو والورده به عنوان سرمربی بارسلونا بسیار دشوار و پیچیده شده است. پس از مذاکرات اخیر بارسلونا با ژاوی و رونالد کومان مشخص شد که والورده دیگر آینده ای در باشگاه نخواهد داشت و قصد برکناری او را دارند.

قرار است امروز در این مورد تصمیم نهایی گرفته شود و در این در حالی است که بسیاری از حرکت سران بارسا در قبال والورده ناراحتند و آن را یک بی اخلاقی بزرگ می دانند.

 

 

1469153

 

 

همچون اینیستا که رفتار باشگاه در قبال والورده را زیر سئوال برد، پپ گواردیولا هم به دفاع از سرمربی حال حاضر بارسلونا پرداخت و پس از پایان بازی سیتی و استون ویلا به خبرنگاران گفت:« بارسا یک تیم خاص است چرا که حتی در آن فتح لالیگا هم کافی نیست. از نظر من رفتار با والورده بسیار بد و زشت بوده و او شایسته این شرایط نیست. به عنوان یکی از اعضای باشگاه بارسلونا، امیدوارم این قضیه زودتر حل و فصل شود . این همه چیزی است که می خواهم.»

 

 

1468013

دیدگاه‌ها