کد خبر : 1661781 | 23 دی 1398 ساعت 19:58 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

نظرمحمدی: اگر رگ گردنم را بزنند، تیم را حفظ می‌کنم

سرمربی رایکا بابل از نحوه قضاوت داور بازی با مس کرمان انتقاد کرد.

نظرمحمدی: اگر رگ گردنم را بزنند، تیم را حفظ می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی درخصوص بازی با مس کرمان گفت: این بازی جنگ دارا و ندار بود. در این بازی سه بازیکن خوب تیم‌مان را در اختیار نداشتیم. درود می‌فرستم به شرافت تک تک بازیکنانم که امروز در زمین برای سربلندی شهر بابل، عزت و نفس خودشان و مهمتر از همه هوادارانی که هیچ جا این تیم را تنها نمی‌گذارند، جنگیدند. از تمامی عوامل باشگاه تشکر می‌کنم و این برد متعلق به همه آنهاست.

 

وی ادامه داد: مربیان جوان معمولا دنبال چالش هستند. من تمام تلاشم را می‌کنم و اگر رگ گردنم را بزنند، تیم را حفظ می‌کنم. قولی به هیچ کس ندادم ولی تمام تلاشم را به صورت شبانه روزی می‌کنم تا با حمایت مسئولین باشگاه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات و باتقویت تیم، تیم در لیگ حفظ شود. ما کمبود بازیکن داریم و باید تقویت شویم. با ایزدی از نظر ذهنی کار کردم و گل زد. او سن بسیار کمی دارد و گل اروپائی امروزش، نشان از بزرگی او دارد.

 

نظرمحمدی درخصوص داوری بازی گفت: داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دو تا از بازیکنان ما با مصدومیت شدیدی رو به رو شدند. یکی بینی و دندانش شکست و دیگری گونه‌اش شکست. فوتبال بود نه جنگ اما جالب است داور حتی کارت زرد هم به بازیکن حریف نمی‌داد.

دیدگاه‌ها