کد خبر : 1662458 | 27 دی 1398 ساعت 09:40 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش 180 درجه‌ای نیمار به سمت پاریس؟

روزنامه فرانسوی فیگارو می‌گوید تمایل نیمار برای ماندگار شدن در PSG بیشتر از تمایل او برای ترک این باشگاه پاریسی است.

چرخش 180 درجه‌ای نیمار به سمت پاریس؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها شایعه و کش و قوس درباره تمایل نیمار برای جدا شدن از پاری سن ژرمن که از تابستان گذشته به یکی از خبرهای مهم فوتبالی دنیا تبدیل شده است، حالا روزنامه فیگارو به نقل از شبکه ESPN می‌گوید که باشگاه پاری سن ژرمن می‌گوید نیمار حالا تمایل بیشتری برای ماندگاری در PSG دارد تا به ترک باشگاه.

 

1470127

 

بر اساس این گزارش، نیمار در چرخشی 180درجه‌ای نسبت به تابستان گذشته حالا تصمیم گرفته که گزینه ماندن در PSG را انتخاب کند. بر اساس این گزارش، مدیریت باشگاه PSG هم از این نظر نیمار به شدت استقبال کرده‌ ولی تصمیم نهایی درباره آینده او تا پیش از ماه‌های آوریل یا مه میلادی گرفته نخواهد شد. در واقع فیگارو معتقد است که نیمار برای گرفتن تصمیم نهایی تا آن زمان صبر خواهد کرد تا مشخص شود پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان چه خواهد کرد.

 

فیگارو می‌گوید این گزارش با سیگنال‌های نیمار در هفته‌های اخیر، چه داخل از زمین و چه بیرون از زمین تایید می‌شود. فیگارو از جمله به صحبتهای نیمار با یکی از نزدیکانش اشاره می‌کند که چندی پیش در مجله لوپاریزین منتشر شده بود. بر اساس این گزارش، منبع نزدیک به نیمار گفته بود:" اگر PSG بخواهد مذاکره کند ما پای حرفهای آنها خواهیم نشست و گوش خواهیم داد. نیمار مدتها بود که اینقدر در پاریس ابراز رضایت نداشت".

 

1470126

 

بر اساس گزارش ESPN نیمار و لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مدتی است که مذاکره غیررسمی در این باره را آغاز کرده‌اند. پینی زاهاوی مدیر برنامه‌های نیمار هم در این مذاکرات حضور دارد. نیمار که در سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. او در فصل جاری در پانزده مسابقه برای PSG موفق شده 13 گل به ثمر برساند و هفت پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

 

دیدگاه‌ها