کد خبر : 1662693 | 28 دی 1398 ساعت 15:50 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان راکیتیچ؛

اولین جداشده احتمالی بارسا با ورود ستین

ایوان راکیتیچ با جدایی ارنستو والورده احتمالا همین زمستان از بارسا جدا خواهد شد.

اولین جداشده احتمالی بارسا با ورود ستین

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکره برای معاوضه بازیکن هستند. یوونتوس از تابستان خواهان جذب ایوان راکیتیچ است و برای این انتقال حاضر است فدریکو برناردسکی را به بارسا واگذار کند.

اگر انتقال راکیتیچ به یوونتوس در تابستان منتفی شد، تنها به دلیل اصرارهای ارنستو والورده بود. سرمربی اخراجی بارسا بزرگترین حامی راکیتیچ محسوب می شد و هر چند در شروع فصل به ستاره کروات میدان نداد ولی در دو ماه گذشته راکیتیچ توانسته بود بار دیگر اعتماد والورده را به دست بیاورد.

 

 

1470369

 

 

یوونتوس به دنبال تقویت خط میانی خود است و مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه بیش از هر بازیکنی روی راکیتیچ نظر مثبت دارد. ستاره کروات نیز بی میل به پذیرفتن پیشنهاد یووه نیست و حتی با این باشگاه به توافق اولیه نیز رسیده است. در حال حاضر تنها مشکل برای جدایی راکیتیچ، باشگاه بارسلونا است که فعلا پاسخ نهایی خود را نداده است. گویا دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند و هنوز یک‌سری جزئیات حل نشده باقی مانده است.

 

یوونتوس با وجود شش سال اختلاف سنی دو بازیکن حاضر است مبلغی اضافه نیز به بارسلونا پرداخت کند. برناردسکی در 19 بازی گذشته یوونتوس در سری آ تنها در 9 بازی از ابتدا حضور داشته و جایگاه محکمی در ایده های ساری ندارد. از سوی دیگر کیکه ستین سرمربی تازه بارسا نیز روی ریکی پویج بازیکن جوان و آینده دار تیمش حساب زیادی باز کرده و قصد دارد به او در میانه میدان بیش از گذشته میدان دهد و این احتمالا باز هم منجر به نیمکت نشینی راکیتیچ خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها