کد خبر : 1662740 | 28 دی 1398 ساعت 18:36 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی دقایق پایانی تاتنهام

مورینیو مغلوب یک میلی‌متر لعنتی!(عکس)

در دقایق پایانی بازی امروز واتفورد و تاتنهام، یک اتفاق جالب افتاد و شاگردان ژوزه مورینیو به شکلی میلیمتری در کسب پیروزی ناکام ماندند.

مورینیو  مغلوب یک میلی‌متر لعنتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم واتفورد و تاتنهام امروز در اولین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

 

این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که واتفوردی ها در اواسط نیمه دوم یک ضربه پنالتی را توسط تروی دی نی از دست دادند.

 

از سمت دیگر در دقایق پایانی بازی و در حالیکه تاتنهام حلقه محاصره را روی دروازه واتفورد تنگ کرده بود، بازیکنان این تیم صاحب یک فرصت فوق العاده خوب شدند. اریک لاملا در دهانه دروازه ضربه آرامی را روانه دروازه واتفورد کرد و در حالی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، مدافع آرژانتینی واتفورد یعنی ایگناسیو اسپوسیتو با یک تکل فوق العاده تیمش را از یک شکست تلخ نجات داد. 

 

در ابتدا به نظر می رسید که توپ وارد دروازه شده اما بعد از اینکه فناوری خط دروازه تصاویر آهسته را نشان داد، مشخص شد که قسمت بسیار کمی از توپ از خط عبور نکرده است؛ اتفاقی که باعث شد تیم ژوزه مورینیو از یک پیروزی شیرین محروم شود.

 

 

1470425

 

 

1470423

 

 

1470424

دیدگاه‌ها