کد خبر : 1662868 | 29 دی 1398 ساعت 11:46 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

دورقی: از نظر فوتبالی جدایی از فولاد به سودم بود

هافبک تازه وارد شاهین بوشهر ابراز امیدواری می‌کند طی دیدارهای باقیمانده موفق شوند شرایط جدولی تیم را تغییر دهند.

دورقی: از نظر فوتبالی جدایی از فولاد به سودم بود

به گزارش "ورزش سه"، میثم دورقی، هافبک سابق فولاد خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی راهی شاهین بوشهر شده و در اولین بازی خود با پیراهن این تیم نیز توانست عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد. او اکنون امیدوار است در دیدارهای باقیمانده شرایط از حیث نتیجه به سود تیم جنوبی رقم بخورد و بتوانند در پایان به امتیاز بقا دست یابند.


دورقی درباره دلیل جدایی‌اش از فولاد خوزستان و حضور در شاهین گفت: علت اصلی جدایی‌ام از فولاد خوزستان این بود که آنجا به من بازی نمی‌رسید. اگر در این تیم می‌ماندم از نظر فوتبالی خراب می‌شدم. اصلا هم برایم مهم نبود که تیمی که میخواهم به آن بپیوندم چه تیمی است و شرایطی در جدول قرار دارد فقط میخواستم که بتوانم بازی کنم. روزی هم که قراردادم را با فولاد فسخ کردم به دلیل اینکه زمان زیادی برای تصمیم گیری نداشتم مجبور شدم که سریع انتخاب کنم و به تیمی بروم که در آنجا به من بازی می‌رسد و می‌توانم توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم.

 

وی در خصوص تجربه همکاری با میشو کریستویچ گفت: قبلا با ایشان کار نکرده بودم، در بازی مقابل شهرخودرو برای اولین بار افتخار کار کردن زیر نظر ایشان را پیدا کردم به جرات میتوانم بگویم که آقای میشو بسیار مربی خوب و بابرنامه‌ای است و شناخت کاملی نسبت به توانایی بازیکنانش دارد امیدوارم که بتوانم هرچه سریع‌تر با روشش هماهنگ شوم، دستوراتش را به نحو احسنت اجرا کنم.

 

هافبک جدید تیم شاهین بوشهر در خصوص 10 نفره شدن در دیدار با شهرخودرو و اعتراض سرمربی این تیم به داوری گفت: در بازی قبلی تیم شاهین نبودم. ولی بنظرم داور می‌توانست به بازیکن ما به این دلیل که چند دقیقه قبل از آن صحنه هم کارت گرفته بود افراق کند که متاسفانه این کار را انجام نداد. جو ورزشگاه هم بعد از اخراج بازیکن ما بهم ریخت چرا که قبل از آن هم داور تمام صحنه‌های پنجاه پنجاه را به نفع تیم شهرخودرو گرفت. گرچه به تصمیم داور احترام میگذارم ولی بنظرم داور در اخراج بازیکن ما در آن صحنه خیلی عجله کرد.

 

دورقی درخصوص شکایت باشگاه شاهین شهرداری مبنی بر محروم بودن سرلک و جعفری بازیکنان شهرخودرو در این دیدار گفت: در جریان جزئیات این موضوع نیستم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم ولی اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید کل نتیجه بازی به نفع تیم ما تغییر کند و سه امتیاز بازی به تیم ما داده شود.

 

وی درباره اینکه فکر می‌کند تیم شاهین بتواند در نیم فصل دوم با کسب نتایج خوب از انتهای جدول فاصله بگیرد یا خیر گفت: تمامی بازیکنان و کادر تیم در تلاش هستند که بتوانیم با کسب نتایج بهتر تیم را در لیگ برتر نگهداریم. در بازی مقابل شهرخودرو به عنوان اولین بازی در نیم فصل دوم و با توجه به اینکه در دقیقه 27 ده نفره هم شدیم ولی به تیم حریف موقعیت آنچنانی ندادیم خیلی خوب بازی کردیم. حتی میتوانستیم در دقیقه 89 این دیدار هم که اسماعیل شریفات یک موقعیت صد در صد را به به تیرک دروازه زد برنده از زمین خارج شویم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در بازی بعدی با یک عملکرد خوب نتایج بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها