کد خبر : 1662892 | 29 دی 1398 ساعت 13:47 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول و چلسی؛ رقابت بر سر ماشین گلزنی آلمانی

به گزارش میرر باشگاه لیورپول قصد دارد تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیش را با قراردادی 70 میلیون یورویی جذب کند اما در این راه با رقیب قدرتمندی به نام چلسی روبرو است.

لیورپول و چلسی؛ رقابت بر سر ماشین گلزنی آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید دو باشگاه انگلیسی لیورپول و چلسی برای جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی باشگاه لایپزیش در رقابتی تنگاتنگ درگیر شده‌اند. چلسی حتی مذاکره با باشگاه آلمانی درباره ورنر را آغاز کرده است. مهاجمی که در این فصل در 17 بازی برای لایپزیش در بوندس‌لیگا 18 گل به ثمر رسانده است.

 

1470699

 

بر اساس این گزارش یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از مدتها پیش شیفته بازی تیمو ورنر بوده و حالا از مدیران لیورپول خواسته که برای جذب او تلاش کنند. البته کلوپ ابتدا قصد داشته ورنر را در فصل تابستان جذب کند ولی وقتی متوجه شده که چلسی در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد، لیورپول هم برنامه‌های خود را جلو انداخته و در همین ماه خواهان به خدمت گرفتن مهاجم آلمانی است.

 

ورنر پیش از این اعلام کرده بود که بازی در لیگ برتر انگلیس را دوست دارد. ولی این احتمال همچنان وجود دارد که لایپزیش که امسال شانس قابل توجهی برای قهرمانی در بوندس‌لیگا دارد برای حفظ مهاجم گلزن خود تلاش کند و نگذارد او راهی یکی از این دو باشگاه انگلیسی شود.

 

دیدگاه‌ها