کد خبر : 1663184 | 30 دی 1398 ساعت 18:11 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

من به جای شما باید مدعی باشم

حرف‌های جنجالی نظرمحمدی پس از بازی بادران

علی نظر محمدی سرمربی رایکا بعد از تساوی مقابل بادران سخنان جنجالی و جالب را به زبان آورد.

حرف‌های جنجالی نظرمحمدی پس از بازی بادران

به گزارش "ورزش ‌سه"، علی نظر محمدی پس از بازی جنجالی بادران و رایکا در مورد این دیدار گفت: بازی بسیار سنگینی بود. تیم حریف یکی از تیم‌های متمول لیگ دسته اول است و بازیکنان لیگ برتری زیادی دارد. از هر نظر دستشان باز بود. شرایط بازی را می‌دانستیم که باید بازی را حفظ کنیم چون حریف علاقه مند به انداختن توپ پشت عمق ما بود و باید مانع از توپگیری می‌شدیم. در طول 90 دقیقه به خوبی بادران را کنترل کردیم.

 

وی در خصوص حواشی فراوان این دیدار نیز گفت: ما یک تیم ندار هستیم که با تیم دارا بازی می‌کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی رایکا بسته است. فوروارد ثابت ما از زمانی که من آمده‌ام مصدوم است. داور در دقیقه 32 بازی با توجه به اینکه مسلط به صحنه بود، اعلام خطای پنالتی کرد. کمک داور خط به سوی محوطه 18 قدم می‌دود که نظر داور را می‌پذیرم. اگر قرار است که نظر مخالف داشته باشد سر جای خود می‌ایستد و می‌گوید من خطا تشخیص ندادم. وقتی که شما به خط 18 قدم می‌روی یعنی نظر را قبول کرده‌ای. وقتی که بازیکنان بادران بر سر داور ریختند،  ایشان نظر مسجل خودش را عوض می‌کند.
وی در ادامه گفت: این تیم خصوصی است. کشیدن تیم به بیرون زمین در حیطه سرپرست است و به من ربطی ندارد. این تیم ته جدول قرار دارد یک امتیاز حکم سه امتیاز بقا برای آن‌ها را دارد و از نان شب واجب تر است. باید بپذیریم که پنالتی صد در صد درست بود. از نظر فنی اگر تیمی بر ما مسلط است باید بپذیریم که کم آورده‌ایم. شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرده‌ای ولی شما ببینید گل مساوی بادران در دقیقه چند به ثمر می‌رسد؟ دقیقه 99. نیمه دوم چه داشت که 10 دقیقه وقت اضافه می‌گیرید؟ چرا 9 دقیقه وقت اضافه می‌گیرد.

 

 

1471101

 

نظرمحمدی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید ادامه داد: درود می‌فرستم به شرف بازیکنان که جانانه بازی کردند. در بازی داماش هم که باختیم بسیار خوب عمل کردیم. تمام بازی‌های ما با تیم‌های دارا و ندار است. ما برای دو روز اسکان در تهران با مشکل نقدینگی مواجه بودیم. دست مدیران باشگاه را می‌بوسم چون تیمداری سخت است. ما این همه هزینه کردیم تا تیم نتیجه بگیرد اما با یک سوت نتیجه عوض می‌شود. اگر 2-0 ببازم به تیم حریف تبریک می‌گویم چون فوتبال است و اشکالی ندارد.

 

سرمربی رایکا در واکنش به فحاشی‌ او به نیمکت بادران گفت: آقای کرمانی مقدم خودش به من فحاشی کرد. اگر دوربین فیلم گرفته الفاظی که کرمانی مقدم هم به کار برده است، نشان دهید.
فرزاد حاتمی در پایان بازی به خبرنگار می‌گوید به علی نظر محمدی توصیه می‌کنم سبک مربیگری خود را عوض کند. نظر محمدی در این خصوص گفت: من برای فرزاد حاتمی احترام قائل هستم اما مگر او می‌تواند سبک بازی خود را عوض کند؟ مشکل خاصی از لحاظ اخلاقی وجود ندارد. من نمی‌توانم بشینم روی نیمکت سر تیمم را ببرند. من باید مدعی باشم حالا آن‌ها مدعی هستند؟ من روی نیمکت نشسته بودم و الکی من را اخراج کردند.

دیدگاه‌ها