کد خبر : 1663326 | 01 بهمن 1398 ساعت 12:50 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش امباپه از لیورپول: آنها ماشین هستند

کیلین امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با ستایش لیورپول از این تیم به عنوان ماشینی یاد کرد که مصمم است امسال قهرمان لیگ برتر جزیره شود.

ستایش امباپه از لیورپول: آنها ماشین هستند

به گزارش "ورزش سه"، تعریف و تمجید کیلین امباپه پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن از باشگاه لیورپول، با توجه به شایعاتی که اخیرا درباره احتمال انتقال او به این تیم انگلیسی مطرح شده خبرساز شده است. این در حالی است که یورگن کلوپ چندی پیش گفته بود قیمت امباپه آن قدر بالا است که لیورپول نمی‌تواند به فکر خرید او باشد.

 

1471268

 

کیلین امباپه با اینکه دیروز در مراسم افتتاح بنیاد خیریه خود اعلام کرد به باشگاه فعلی‌اش پاری سن ژرمن وفادار است اما در عین حال گفت لیورپول را ستایش می‌کند و امسال با علاقه بازی‌های این تیم را تماشا کرده و از آنها لذت می‌برد.

 

امباپه در این باره گفت:" درخشش لیورپول در حال حاضر فوق‌العاده است. آنها مثل یک ماشین هستند. تیمی که ریتم خود را پیدا کرده و هر بار که بازی می‌کند همان درخشش قبلی را نشان می‌دهد".

 

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در ادامه صحبت‌هایش گفت:" لیورپول امسال صفر بازی باخته و وقتی بازی‌هایشان را تماشا می‌کنید انگار این طور عالی بازی کردن برایشان خیلی ساده است، که در واقع این طور نیست. لیورپولی‌ها تمرکز خیلی زیادی دارند؛ هر سه روز یک بار بازی می کنند و برنده می‌شوند، برنده می‌شوند و برنده می‌شوند".

 

امباپه در ادامه صحبت هایش گفت:" مشکل اما این است که حالا نگاه همه به لیورپول دوخته شده و همه به این فکر می‌کنند که مقابل آنها چه کار می‌توانند بکنند. لیورپولی‌ها در این شرایط باید نشان بدهند که از این شرایط هم سربلند بیرون خواهند آمد. آنها روی هم‌ رفته تیم خیلی خوبی هستند که مربی خیلی خوبی دارند".

 

دیدگاه‌ها