کد خبر : 1663405 | 01 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی یونایتد به انتقادات نویل از وودوارد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به صحبت های انتقادآمیز گری نویل بعد از بازی این تیم مقابل لیورپول واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی یونایتد به انتقادات نویل از وودوارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ۲-۰ منچستریونایتد مقابل لیورپول، اسطوره باشگاه یعنی گری نویل انتقاداتی را نسبت به مدیریت این باشگاه و مشخصا اد وودوارد وارد کرد و درباره ضعف های این بخش از باشگاه منچستریونایتد صحبت کرد.

 

اوله گنار سولسشر حالا و پیش از بازی تیمش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل برنلی، به صحبت های گری نویل واکنش نشان داده است. سرمربی شیاطین سرخ در این باره گفت: " فکر می‌کنم ما به لیورپول باختیم که تیم فوق‌العاده ای است. با این وجود ما تا آخرین لحظات این شانس را داشتیم که به بازی برگردیم. قطعاً ما از این شکست غمگین هستیم چرا که نمی‌خواهیم در لیگ از آنها عقب بمانیم ولی با این وجود نشانه‌هایی از بازگشت به فرم عالی، در عملکرد ما دیده شد. "

 

 

1445330

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " حالا زمان صحبت درباره جذب بازیکنان جدید نیست. در حال حاضر به دیدار برابر برنلی فکر می‌کنیم. یونایتد همیشه به تقویت خود فکر می‌کند اما باور دارم که فعلا زمان مناسبی برای صحبت در این باره و پرداختن به حرف های گری نویل نیست."

دیدگاه‌ها