کد خبر : 1663420 | 01 بهمن 1398 ساعت 18:38 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست ستارگان: سیاه‌ترین روز لیگ را دیدیم

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین به شدت از فحاشی تماشاگران ساروی علیه آنها انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسؤولان شد.

سرپرست ستارگان: سیاه‌ترین روز لیگ را دیدیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور دوم مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، عصر دیروز دوشنبه تیم‌های شهروند و ستارگان ورامین به مصاف هم رفتند، اما در حالی که تیم ساروی با ۵ گل پیش بود، تیم ستارگان بخاطر جو حاکم در سالن سید رسول حسینی و فحاشی تماشاگران زمین مسابقه را ترک کرد تا بازی نیمه تمام بماند.

 

سید اکبر تقوی، سرپرست تیم ستارگان در این باره اظهار کرد: روز سیاه فوتسال ایران دیروز در ساری رقم خورد. مایل نیستم این جمله را بگویم، اما بسیاری از هواداران ساروی حاضر در سالن حالت عادی نداشته و از ثانیه اول که وارد زمین شدیم، بی‌وقفه رفتارهای نامناسبی داشتند.

 

او ادامه داد: در بین نیمه قصد ترک زمین را داشتیم، اما با وساطت برخی وارد زمین شدیم ولی این فحاشی‌ها کاسته نشد و بلکه با شدت بیشتری ادامه داشت.

 

تقوی تصریح کرد: دشت ورامین از این جام‌های قهرمانی بسیار دیده و بر این باور هستیم اخلاق هیچگاه نباید قربانی نتیجه‌گیری شود؛ اگر بخواهیم بازی را اینگونه ببازیم، مبارک آقایان.

 

سرپرست تیم فوتسال ستارگان یادآور شد: دیروز سرمربی تیم ملی را آقایان تهدید کردند و ایشان از آمدن به سالن‌ پشیمان شد. جای تعجب بعدی آنجاست که نماینده محترم کمیته انضباطی را هم به سالن راه ندادند تا هرکاری دلشان می‌خواهد، انجام دهند؛ با وجود این قضایا واقعا من دیگر حرفی ندارم و برای فرماندار، شهردار، مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان مازندران و نجاریان، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری که دیروز فقط یک تماشاگر بودند، تاسف می‌خورم.

 

او یادآور شد: متاسفانه شرم‌آورترین و سیاه‌ترین روز فوتسال ایران در دیدار شهروند ساری و ستارگان ورامین رقم خورد و ۵ هزار نفر یکدست و سازمان‌دهی شده به زن، بچه، خواهر و ناموس بازیکنان و کادرفنی ما اهانت کردند و تیم ستارگان برای عدم تکرار این صحنه‌های زشت، قید مسابقه را زده و زمین را ترک کرد.

دیدگاه‌ها