کد خبر : 1663862 | 04 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول از چه زمانی می‌تواند قهرمان زودهنگام شود؟

لیورپول با پیروزی دیشب مقابل ولوز در هر پنج لیگ بزرگ اروپایی بهترین شروع این فصل را داشته ولی سوال این است که قرمزها از چه زمانی می‌توانند قهرمان زودهنگام لیگ برتر شوند؟

لیورپول از چه زمانی می‌تواند قهرمان زودهنگام شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با پیروزی 2-1 دیشب مقابل ولوز موفق شد رکورد سابق بهترین شروع فصل در فوتبال اروپا که متعلق به درخشش منچسترسیتی در فصل 2017-2018 بود را بشکند، فصلی که سیتی در آن موفق شده بود رکورد فوق‌العاده کسب 100 امتیاز را ثبت کند. حالا این سوال ذهن علاقه‌مندان فوتبال را به خود مشغول کرده که لیورپول امسال از چه زمانی می‌تواند قهرمان زودهنگام لیگ برتر شده و قهرمانی‌اش را جشن بگیرد؟

 

1471978

 

لیورپولی‌ها بعد از پیروزی‌شان مقابل ولوز در هفته بیست و سوم حالا 27 امتیاز دیگر لازم دارند تا قهرمانی‌شان در لیگ برتر را قطعی کنند. یعنی شاگردان کلوپ با 9 پیروزی دیگر قهرمان قطعی این لیگ هستند.

 

اگر لیورپول مثل هفته‌های گذشته به پیروزی‌های پیاپی ادامه دهد و البته رقبای نزدیکش هم در بازی‌های آینده خود پیروز شوند، لیورپول می‌تواند در روز 4 آوریل بعد از بازی خود با منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد قهرمانی‌اش در لیگ برتر جزیره را قطعی کند، آنهم شش هفته مانده به پایان این فصل.

 

1472004

 

تا این لحظه قهرمانی منچسترسیتی در فصل 2001 لیگ برتر که در روز 14 آوریل اتفاق افتاد، درحالیکه پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده بود سریعترین قهرمانی یک تیم در تاریخ این لیگ بوده و امسال لیورپول می‌تواند حتی این رکورد منچسترسیتی را شکسته و سریعترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر جزیره را به خود اختصاص دهد.

 

دیدگاه‌ها