کد خبر : 1664036 | 05 بهمن 1398 ساعت 08:40 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

در آخرین تمرین الکویت چه گذشت؟

ستاره سابق کویت مهمان ویژه رقیب استقلال

شب گذشته آخرین جلسه تمرینی رقیب پلی آف استقلال در شهر دبی با حضور یکی دو مهمان ویژه و سرشناس برگزار شد.

ستاره سابق کویت مهمان ویژه رقیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی الکویت پیش از رویارویی با استقلال ایران در پلی آف امروز ACL در شرایطی برگزار شد که حضور چهره های سرشناس در حاشیه این تمرین توجه رسانه های منتسب به باشگاه و کویتی را به خود جلب کرد.


اولین مهمان رئیس مشهور باشگاه الکویت بود، فردی که ارتباط بسیار نزدیکی با شیوخ شهر دبی دارد و حضور او در رسانه های اماراتی چه از حیث ورزشی چه از حیث سیاسی و اجتماعی بازتاب زیادی داشت. خالد علی الغانم به عنوان رئیس متمول و جاه طلب الکویت قبل از آغاز تمرین در کنار بازیکنان حاضر شد و به آنها وعده پاداش نجومی برای عبور از سد آبی های ایران داد.


اما مهم تر از رئیس باشگاه حضور یکی از مشهورترین ملی پوشان سابق کویت در اردوی الکویت هم بازتاب زیادی داشت. عبدا.. وبران بازیکن سابق باشگاه های مطرح کویت، قطر و امارات از جمله الکویت، العربی و الریان که نزدیک به 15 سال پیراهن تیم ملی را نیز برتن داشت باعث شد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم کویتی حسابی سورپرایز شوند.


عبدا.. وبران که ساکن امارات است در شرایطی بعد از سال ها در جمع فوتبالی های این کشور آفتابی شده بود که رئیس باشگاه شب گذشته به واسطه حضور این بازیکن سرشناس دهه های گذشته کویت ضیافت شامی برگزار کرد.

 

1472184

دیدگاه‌ها