کد خبر : 1664451 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:10 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

دومین صدرنشین در شیراز زانو زد

لیگ یک/قشقایی در نقش غول کش

تیم فوتبال قشقایی شیراز در دومین هفته پیاپی توانست برابر یک تیم بالای جدولی به برتری برسد تا به نوعی غول کش جدید لیگ دسته یک باشد.

لیگ یک/قشقایی در نقش غول کش

به گزارش" ورزش سه" گل ریحان برای حفظ فاصله اش با مس رفسنجان در صدر جدول به یک برد و سه امتیاز بازی خارج از خانه اش در شیراز نیاز داشت اما وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد این قشقایی بود که در دومین هفته پیاپی به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کرد.


قشقایی که هفته گذشته و در بازی خارج از خانه برابر مس رفسنجان صدرنشین حال حاضر رقابت های لیگ دسته یک به یک برد با ارزش دو بر یک رسیده بود امروز توانست با یک گل از سد گل ریحان عبور کند. قشقایی با این سه امتیاز در دو هفته تیم های اول و دوم جدول رده بندی را شکست داده است و ادامه این روند می تواند این تیم را در هفته های آینده به جمع تیم های میانی رو به بالای جدول برساند. قشقایی با این برد 26 امتیازی شد و می تواند در پایان هفته بیست و یکم یکی دو پله صعود کند.


اما گل ریحان که در دو هفته قبل از این برابر آلومینیوم اراک و سپس سرخپوشان پاکدشت به نتیجه مساوی رسیده بود با شکستی که امروز نصیبش شد فرصت مناسبی را برای رسیدن به صدرجدول از دست داد. شاگردان نصرتی امروز سرمربی تیمشان را به دلیل اخراج در بازی برابر سرخپوشان روی نیمکت نداشتند.

دیدگاه‌ها