کد خبر : 1664461 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:38 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب لینه کر به شکست بارسا مقابل والنسیا

گری لینه کر، ستاره سابق بارسلونا، واکنش عجیبی به شکست این تیم مقابل والنسیا نشان داد.

واکنش عجیب لینه کر به شکست بارسا مقابل والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که ارنستو والورده بعد از شکست تیمش در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید از سمت خود برکنار شد و بعد از آن باشگاه بارسلونا بدون فوت وقت سرمربی سابق بتیس یعنی میگه ستین ۶۱ ساله را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. 

 

بارسلونا در بازی ابتدای هفته گذشته خود با مالکیت حدود ۸۳ درصدی گرانادا را از پیش رو برداشت تا هواداران به آینده تیم ستین امیدوار شوند. بلوگرانا اما بعد از آن در رقابت های کوپا دل ری به سختی و با نتیجه ۲-۱ تیم گم نام ایبیزا را شکست داد. ستین اما روز گذشته در جدی ترین محک خود، تیمش را به مصاف والنسیا فرستاد. بارسا در برابر والنسیا بسیار ضعیف ظاهر شد و در نهایت با نتیجه ۲-۰ شکست خورد تا جایگاهش در صدر جدول از سوی رئال مادرید به خطر بیفتد. 

 

 

1472753

 

 

ستاره سابق بارسلونا که حالا یکی از معروف ترین مجری های تلویزیونی در انگلیس نیز به حساب می آید، واکنش جالبی به شکست بارسا مقابل والنسیا نشان داد. گری لینه کر با قرار دادن توئیتی نوشت: " ستین اخراج"


این توئیت در حالی از سوی لینه کر منتشر شد که تنها چند روز از انتخاب ستین به عنوان سرمربی بارسا گذشته و به نظر می رسد که برای قضاوت در مورد عملکرد او کمی زود باشد.

دیدگاه‌ها