کد خبر : 1664529 | 06 بهمن 1398 ساعت 18:53 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

موج مخالفت ها در والنسیا علیه انتقال رودریگو به بارسا

در والنسیا بازیکنان و کادر فنی تمایلی برای از دست دادن رودریگو موره نو ندارند اما مالکیت باشگاه عقیده ای دیگر دارد.

موج مخالفت ها در والنسیا علیه انتقال رودریگو به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان والنسیا از تصمیم مدیریت این تیم در فروش رودریگو موره نو به بارسلونا راضی نیستند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان داده اند. دیشب آلبرت سلادس سرمربی والنسیا هم به این قضیه واکنش منفی نشان داد.

 

 

1472832

 

 

سلادس پس از پیروزی 2-0 بر بارسا در مورد انتقال احتمالی موره نو گفت:« این چیزها دست ما نیست و نمی‌توان کنترلش کرد. رودریگو بازیکن بسیار خوبی است و به همین دلیل کاملا عادی است که تیم‌های بزرگ خواهان جذبش باشند.

او واقعا بازیکن بسیار خوبی است با این حال به عنوان مربی نمی‌توانم پاسخ هر شایعه ای را بدهم. هر زمان اتفاقی رسمی و جدی رخ داد، بدون هیچ مشکلی نظرم را می‌گویم. در حال حاضر موره نو بازیکن والنسیاست و این یک واقعیت است.»

 

 

1440750

 

 

واقعیت اما این است که پیتر لیم، مالک والنسیا، بار دیگر در آستانه ایجاد دودستگی و ناراحت در بین بازیکنان خود است و تصمیم دارد که رودریگو موره نو را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فروش برساند.

این تیم در تابستان گذشته پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای خرید این بازیکن را رد کرد اما به نظر می رسد که بارسلونا تصمیم دارد به صورت جدی برای خرید او اقدام کند. کاپیتان والنسیا پس از پیروزی 0 - 2 شب گذشته برابر بارسلونا در این باره گفت:« از نظر یک بازیکن، من فروش رودریگو را درک نمی کنم. ما این توانایی را در حال حاضر نداریم که بازیکنی بهتر از او را به ترکیب تیم اضافه کنیم.»

 

 

1471598

دیدگاه‌ها