کد خبر : 1664679 | 07 بهمن 1398 ساعت 12:18 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم نیمکت صنعت نفت برابر پرسپولیس

در صورت جدایی قطعی دراگان اسکوچیچ، به نظر می‌رسد بهنام سراج محتمل‌ترین گزینه برای حضور روی نیمکت نفت برابر پرسپولیس خواهد بود.

وضعیت مبهم نیمکت صنعت نفت برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ روز گذشته و پس از باخت تیمش در مسجدسلیمان، در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد و اعلام کرد که بر روی تصمیمش بر جدایی از نفت آبادان مصر و مطمئن است چرا که برای این تصمیم ساعت‌ها فکر کرده است.

 

این درحالی است که مسئولان تیم نفت آبادان هنوز هیچ واکنشی به این خبر نداشته اند و تیم صنعت نفت روز شنبه باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم پرسپولیس برود، صنعتی‌ها هیچ زمانی درنیم فصل اول و در بازی‌های این ورزشگاه باخت را تجربه نکرده‌اند، اما از سوی دیگر در دو بازی لیگ و جام حذفی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باخته‌اند و به نوعی این دیدار را می‌توان یک دیدار انتقامی برای نفتی‌ها دانست.

 

در صورت جدایی اسکوچیچ، به نظر می‌رسد مسئولان نفت فرصت کافی برای انتخاب سرمربی بعدی را نخواهند داشت و احتمال دارد بهنام سراج به عنوان مربی موقت بازیکنان را در این دیدار هدایت کند، سراج سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و قطعا انگیزه فراوانی برای این دیدار و برد تیمش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها