کد خبر : 1664946 | 08 بهمن 1398 ساعت 15:22 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

ستین و برابری با یک رکورد بارسلونای والورده

بارسلونا با هدایت کیکه ستین در بازی برابر والنسیا حتی موفق به کسب یک ضربه کرنر هم نشد.

ستین و برابری با یک رکورد بارسلونای والورده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از دو هفته پیش با یک مربی جدید قرارداد همکاری بست. کیکه ستین جانشین ارنستو والورده شد تا تحولی در سبک بازی تیم ایجاد کند اما پس از گذشت سه بازی، ارزیابی ها از تیم کیکه ستین مثبت نبوده است.

بارسا برابر گرانادا و ایبیزا به دو برتری خفیف دست یافت و شنبه گذشته در زمین والنسیا با دو گل شکست خورد. در دیداری که بارسلونا نمایشی ضعیفی از خود به خصوص در نیمه اول ارائه داد.

 

 

Quque Setién, técnico del Barça, sentado en el banquillo de Mestalla.

 

 

یکی از نکات جالب توجه بازی این بود که بارسا در طول 90 دقیقه بازی حتی یک ضربه کرنر هم به دست نیاورد. اتفاقی بی سابقه در 29 بازی گذشته فصل جاری. آخرین بار که بارسا در یک بازی به ضربه کرنر دست پیدا نکرد، به 17 فوریه 2018 یعنی تقریبا دو سال پیش و در بازی برابر ایبار بر می گردد. بارسای والورده در پیروزی 0-2 در زمین ایبار کرنری به دست نیاورد.

 

آبی اناری ها نیمه اول بسیار ضعیفی را برابر والنسیا پشت سر گذاشتند. سرجی روبرتو در طور بازی به ندرت توانست از میانه زمین پیشتر برود و سانتر خطرناک ارسال کند و جوردی آلبا نیز تنها در بیست دقیقه پایانی بود که توانست خودی نشان دهد. عدم دقت در پاس های عمقی و بازی بیشتر عرضی بارسا نیز باعث شد تا کرنری برای این تیم حاصل نشود.

ضمن اینکه بارسلونا تا به اینجای فصل از 132 ضربه کرنر خود تنها دو بار توسط ویدال و گریزمان به گل رسیده است. آماری ناامیدکننده که قطعا در ادامه فصل باید بهبود پیدا کند.

 

 

La derrota del Barça en Valencia no solo provocó la pérdida del liderato del equipo culé.

دیدگاه‌ها