کد خبر : 1665170 | 09 بهمن 1398 ساعت 15:53 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازوبندی که در عبداله بن خلیفه دست به دست شد

تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار روز گذشته برابر از السیلیه قطر در ترکیب خود از سه کاپیتان استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم شهر خودرو مشهد شب گذشته در دیدار برابر حریف قطری توانست به برتری برسد و راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود. نکته جالب درباره بازی مشهدی ها در دیدار برابر السیلیه قطر باید به تعداد کاپیتان های حاضر در زمین از این تیم اشاره کرد. 

 

اکبر صادقی که در بازی‌های این فصل فوتبالی هم مانند لیگ قبلی کاپیتان اول شهر خودرو محسوب می شود. او در اولین دیدار آسیایی بازوبند به دست پیشاپیش سایر بازیکنان پا به میدان گذاشت. او در حالی که بارها توسط بازیکنان حریف متوقف شد در نهایت در میانه‌های زمان بازی دچار مصدومیتی شد که دیگر نمی توانست در میدان باقی بماند. خطای خشن بازیکن حریف در نهایت باعث تعویض اجباری کاپیتان شهرخودرو شد. 

 

1473881

 

صادقی که به عنوان کاپیتان اول از زمین خارج شد بازوبند خود را به محمدرضا خلعتبری رساند تا مهاجم باسابقه مشهدی ها که اخیراً برای دومین بار به این تیم پیوسته، سرگروه بازیکنان در مدت زمان باقیمانده از بازی باشد. خلعتبری تا دقایق پایانی بازی در زمین حضور داشت و در حالی که بازی به وقت کشیده او نیز از زمین تعویض شد تا بازیکن دیگری جای وی را بگیرد. 

 

پس از تعویض خلعتبری اما بازوبند برای سومین بار دست به دست شد و این بار بر بازوی محمد حسین مرادمند، مدافع میانی شهر خودرو بسته شد و به این ترتیب تیم مشهدی از هر سه کاپیتان خود در بازی شب گذشته استفاده کرد و در همین دیدار مشخص شد اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری و محمدحسین مرادمند سه سرگروه شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران خواهند بود.

دیدگاه‌ها