کد خبر : 1665379 | 10 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا: کوتینیو در بایرن خواهد ماند

باشگاه بارسلونا هرگونه احتمال بازگشت کوتینیو در زمستان را تکذیب کرد.

بارسلونا: کوتینیو در بایرن خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای رسانه های آلمانی، سران بایرن بر این اعتقادند که فیلیپه کوتینیو بهتر است در پایان فصل به بارسا برگردد اما باشگاه کاتالان تمایلی برای در اختیار داشتن ستاره برزیلی ندارد.

 

 

1455747

 

 

کوتینیو تابستان امسال بود که به صورت قرضی با بند خرید دائمی از بارسا به بایرن پیوست و اگر بایرن قصد حفظ کوتینیو را دارد، باید مبلغ 120 میلیون یورو برای خرید دائمی او به بارسا پرداخت کند اما تیم آلمانی با وجود نمایش های خوب ستاره برزیلی و بودجه هنگفتش، تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد.

کوتینیو در تمام رقابت ها هفت گل زده و هفت پاس گل داده و در 16 بازی بوندسلیگا نیز شش گل به ثمر رسانده است که سه تای آنها برابر وردربرمن بود. بزرگترین مشکل کوتینیو در بایرن، عدم تداوم است و اینکه در کیفیت بازی او فراز و نشیب زیادی دیده می شود.

در روزهای اخیر شایعه ای جدید در مورد کوتینیو منتشر شد مبنی بر اینکه او زمستان برای پر کردن جای خالی سوارز به بارسا باز خواهد گشت اما این خبر خیلی زود تکذیب شد.

جوزپ ویوس سخنگوی باشگاه بارسلونا در واکنش به این شایعه گفت که بر طبق توافق پیشین کوتینیو تا پایان فصل در آلیانز آرنا خواهد بود و هر خبری جز این غیر واقعی است. 

 

 

1455748

دیدگاه‌ها