کد خبر : 1665815 | 12 بهمن 1398 ساعت 16:57 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور فرصت آقای گلی را از دست داد (گزارش آماری)

مهاجم پرسپولیس می توانست در دیدار برابر صنعت نفت و در رقابت مستقیم با یکی از مدعیان کسب عنوان بهترین گلزن لیگ، آمارش را بهبود ببخشد ولی یکی یکی فرصت ها را سوزاند تا همچنان 6 گله باقی بماند.

علیپور فرصت آقای گلی را از دست داد (گزارش آماری)

به گزارش "ورزش سه"، خیلی دور از ذهن نبود اگر با پایان بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، شاهد هت تریک علی علیپور یا حداقل زدن دو گل از سوی این بازیکن بودیم تا تعداد گل هایش به عدد 9 برسد یا حداقل به یک قدمی آل کثیر و شهریار مغانلو برسد ولی این بازیکن یکی یکی فرصت های گلزنی را از دست داد تا شانس نزدیک شدن به صدر جدول گلزنان را از دست بدهد.


بدشانسی های علیپور در دیدار برابر نفت آبادان از نیمه اول شروع شد و در شرایطی که او روی ارسال از سمت چپ خط دفاعی نفتی ها خوب به توپ ضربه زده بود، توپ او به تیرک خورد و در برگشت هم اوساگوآنا همان کاری را کرد که علیپور چند ثانیه پیش کرده بود.


اما فرصت سوزی های علیپور وقتی بیشتر شد که به نیمه دوم بازی رسیدیم و در دقیقه 67 بود که او روی پاس بسیار خوب رسن با سالاری گلر نفتی ها تک به تک شد ولی نتوانست توپ را از او عبور دهد.


در ادامه و در دقایق 76، 77، 85 و 91 هم علیپور موقعیت های مشابهی داشت که می توانست اختلاف پرسپولیس را حداقل به عدد 2 برساند ولی یکی یکی این فرصت ها برای علیپور و بهبود رکوردهایش و البته پرسپولیس از دست رفت تا سه امتیاز بازی مقابل شاگردان اسکوچیچ با همان ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی ثبت شده باشد.


امروز در شرایطی بار دیگر شاهد یک نمایش ضعیف از اوساگوآنا و فرصت سوزی های علیپور بودیم که آنتونی استوکس مهاجم جدید پرسپولیس در لیست 18 نفره حضور نداشت.

 

 

1474743

 

 علیپور در بازی با صنعت نفت ۴ شوت در چارچوب زد و یکی از پرکارترین مهره های هجومی تیم اش بود و نمره فنی ۷.۶ گرفت.

دیدگاه‌ها