کد خبر : 1665989 | 13 بهمن 1398 ساعت 10:40 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای میرر:

اوزیل در آستانه پیوستن به یک تیم قطری بود

میرر مدعی است در روز آخر پنجره نقل و انتقالات ژانویه، آرسنال برای انتقال مسوت اوزیل پیشنهادی از یک تیم خاورمیانه‌ای داشته ولی به آن پاسخ منفی داده است.

اوزیل در آستانه پیوستن به یک تیم قطری بود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر در خبری اختصاصی می‌گوید در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه آرسنال درخواستی از یک تیم خاورمیانه‌ای برای جذب مسوت اوزیل، ستاره آلمانی این تیم داشته ولی با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

 

1474967

 

بر اساس این گزارش،  یک باشگاه قطری خواهان جذب اوزیل بوده ولی آرسنال که تمایلی برای این انتقال نداشته به آن پاسخ منفی داده است. میرر می‌گوید اوزیل شخصا تمایل داشته به پیشنهاد تیم قطری گوش بدهد و حتی میکل آرتتا هم تمایل داشته که این پیشنهاد در باشگاه آرسنال بررسی شود.

 

اما زمان ارائه این پیشنهاد به آرسنال از دید این تیم زمان مناسبی نبوده چرا که توپچی‌ها نمی‌توانستند در مدت زمان کوتاهی که تا پایان پنجره ژانویه باقی مانده بوده برای او جانشینی جذب کنند.

 

میکل آرتتا پیش از انتقال دنی اولمو به آلمان و پیوستنش به لایپزیش از او به عنوان یکی از مهره‌های مد نظرش یاد کرده بود. دیگر ستاره مد نظر آرتتا یانیک کاراسکو از تیم دالیان چین بود اما در نهایت باشگاه سابق او اتلتیکو مادرید بود که موفق شد این ستاره بلژیکی را جذب کند و دست آرسنال را خالی بگذارد.

 

دیدگاه‌ها