کد خبر : 1663726 | 03 بهمن 1398 ساعت 13:22 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره باشگاه آمریکایی با مسوت اوزیل در لندن

به گزارش رسانه‌های آمریکایی نمایندگان باشگاه دی‌سی یونایتد برای دیدار با مسوت اوزیل ستاره آرسنال به لندن رفته‌اند تا با او درباره انتقال احتمالی‌اش به این تیم در سال 2021 مذاکره کنند.

مذاکره باشگاه آمریکایی با مسوت اوزیل در لندن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست گزارش داد که نمایندگان باشگاه آمریکایی دی‌سی یونایتد به لندن سفر کرده‌اند تا امروز پنج‌شنبه با مسوت اوزیل ستاره باشگاه آرسنال گفتگو کرده و درباره انتقال او به این باشگاه در سال 2021 مذاکره کنند.

 

1468079

 

بر اساس این گزارش در صورتیکه دو طرف در این گفتگوها به توافق برسند تاریخ حضور اوزیل در این تیم آمریکایی شهر واشنگتن زمستان سال 2021 خواهد بود.

 

اوزیل 31ساله در حال حاضر با باشگاه آرسنال تا یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد. اوزیل از سال 2013 که با ترک رئال مادرید به انگلیس و شهر لندن آمد تا امروز با پیراهن آرسنال بازی کرده است.

 

با اینحال ممکن است در یک سال آینده اتفاقات زیادی افتاده و شرایط به کلی تغییر کند. دی‌سی یونایتد که وین رونی ستاره فصل گذشته خود را از دست داده چرا که او با پایان فصل گذشته لیگ MLS آمریکا را ترک کرد و به انگلیس بازگشت تا به عنوان بازیکن- مربی در دربی کانتی فعالیت کند، حالا قصد دارد به جای او ستاره بزرگ و نامدار دیگری مثل مسوت اوزیل را به آمریکا منتقل کند.

 

 

دیدگاه‌ها