کد خبر : 1666096 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 0 قشقایی شیراز 0

لیگ یک/ دربی شیراز بدون گل پایان یافت

دربی شیراز در شرایطی که فجرسپاسی امیدوار به پیروزی و بازگشت به جمع مدعیان بود، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

لیگ یک/ دربی شیراز بدون گل پایان یافت

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی که در نیم فصل اول به عنوان مدعی جدی صعود شناخته می‌شد، نتوانسته طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی دست یابد و این مساله باعث شده تا شانس صعود هر هفته برای کاکوهای شیرازی کم و کمتر شود.


فجرسپاسی که طی پنج هفته اخیر با دستیابی به تنها دو امتیاز، اکنون از قافله صدرنشینان و مدعی صعود فاصله گرفته، امیدوار بود در دربی شیراز همانند بازی رفت به یک پیروزی امیدوارکننده دست یابد. آنها بازی را هجومی استارت زدند و در بیشتر دقایق بازی نیز مالکیت توپ و فرصت را در اختیار داشتند اما در دستیابی به گل ناکام ماندند. قشقایی شیراز نیز که طی هفته‌های اخیر به غول‌کش بزرگ لیگ آزادگان تبدیل شده بود و با شکست دادن مس رفسنجان و گل ریحان به دنبال سومین قربانی خود بود، اینبار نتوانست شرایط را برای شاگردان مهابادی سخت کند و به تنها یک امتیاز از این بازی بسنده کرد.


این بازی در نیمه دوم با حواشی زیادی همراه بود که در جدی‌ترین آنها برخورد توپ به دست مدافع قشقایی شیراز روی ضربه میلاد غریبی با اعتقاد بازیکنان و نیمکت نشینان فجر مبنی بر پنالتی و حضورشان در زمین همراه بود که داور دستور به ادامه کار داد.


فجرسپاسی اکنون با این تساوی و رسیدن به 35 امتیاز و اختلاف 8 امتیازی نسبت به صدر، در رده ششم جا گرفته است و قشقایی شیراز نیز به واسطه سه نتیجه فوق العاده اش طی هفته‌های اخیر با 27 امتیاز در رتبه دهم جدول به کار پایان داد.


فجر سپاسی هفته آینده به مصاف آرمان گهر در سیرجان خواهد رفت و قشقایی نیز در شیراز میزبان نود ارومیه دیگر مدعی این فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها