کد خبر : 1666098 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان صفر – آلومینیوم اراک یک

لیگ یک/ خطیبی لیگ برتر را می‌خواهد!

تیم آلومینیوم اراک با کسب برتری برابر استقلال به دو امتیازی گل ریحان در رده دوم جدول رسید.

لیگ یک/  خطیبی لیگ برتر را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ یک تیم آلومینیوم اراک در بازی خارج از خانه برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و توانست با ثبت گل در نیمه دوم به برد ارزشمندی برابر شاگردان بختیاری زاده برسد.

 

آلومینیوم هفته گذشته در خانه خوشه طلایی را در یک بازی شش امتیازی شکست داد و اس خوزستان نیز سپیدرود را با دو گل شکست داد تا به طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

 

نیمه اول این دیدار تحت تاثیر بازی محتاطانه دو تیم بود و بیشتر بازی در میانه زمین جریان داشت تا اینکه با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. اما با شروع نیمه دوم بازی در دست میزبان قرار داشت و آن‌ها موقعیت‌های خوبی به وجود آوردند.

 

در دقیقه 67 نیز آلومینیوم از روی یک ضد حمله به موقعیت خوبی دست پیدا کرد و محمد علی نژاد از داخل محوطه جریمه با ضربه ای تک گل این بازی را به ثمر رساند تا رسول خطیبی به دومین برد پیاپی و با ارزش خود برسد.

 

با توجه به از دست دادن امتیاز دیگر مدعیان آلومینیوم اراک با این برد 37 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد تا به دو امتیازی گل ریحان در رده دوم جدول برسد. اس خوزستان هم با 23 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها